iGabby Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Når eg har skype eller msn samtaler så hører folk seg skjølv og meg i ekko. Veit nokon korleis eg ordner dette? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Skru ned lyden på mikrofonen din Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Det har eg gjort. men det samme skjer.. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 har du recording satt til "what-u-hear" og ikke "microphone", så vil folk høre alt det du hører - altså vil de høre seg selv. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Kor hen bytter eg ? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Generelt i volumkontroll-panelet, men vet ikke om Skype har egne konfigureringer for dette. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Om han bruker høyttalere eller ikke spiller liten rolle dersom han har recording på "what-u-hear", noe som er standard i Windows (merkelig nok). Dette gjør at lyden som blir tatt opp er den lyden som sendes UT av lydkortet, altså det man hører fra høyttalere / headsett etc. Om han bruker høyttalere vil det nok kunne forsterke effekten dersom han har følsom mic, og kanskje til og med skape dobbelt ekko. Har alltid problemer med folk på TS, Ventrilo o.l. fordi de ikke har konfigurert recording riktig. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Ja, men no hører alle seg skjølv dobbelt via min. Skjønner du? Alle bruker forresten headsett. Går det ann å bytte frå what u hear,? Kvar? Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Eg bruker headsett.. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Går det ann å bytte frå what u hear,? Kvar? 8979245[/snapback] Generelt i volumkontroll-panelet, men vet ikke om Skype har egne konfigureringer for dette. 8979040[/snapback] Aka, enten i kontrollpanelet for lydinstillingene til lydkortet ditt, pluss kanskje en eller en eller annen plass i Skype - har ikke Skype, så det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå