Noldus Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Jeg har nylig anskaffet meg et D40, og aldri hatt det så gøy med å ta bilder som nå. objektivet jeg bruker er en Nikon 80-200mm fra 70-tallet. Som dere ser er jeg ikke stødig på fokuseringen, blenderåpning og lukketid. Når motivet springer rundt er det ikke lett, men så utrolig morsomt det er. Endret 30. juni 2007 av Noldus Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Bilde nummer to er helt klart det beste bildet. Det ble litt for mye å feste blikket på i første bildet, og det siste bildet ble veldig kjedelig. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 første bildet var et av de få jeg klarte å få brukbar fokus på hunden i bevegelse, men som du sier ble det veldig rotete. bildet nr.2 er litt morsomt syntes jeg. hvordan kan jeg ta bildet nr. 3 for å unngå en kjedelig setting, hva burde jeg tenke på? er objektivet jeg bruker i det hele tatt riktig for slike bilder? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg ville heller hatt utsnittet slik: Dette for å vise hunden bedre - tok for eksempel litt tid før jeg så hva den hadde i munnen. Det hadde kanskje vært bedre med en annen bakgrunn enn den svarte. :-) Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) det så mye bedre ut takk for tipset. jeg har lagt merke til at bilder bakgrunnene mine i slike bilder ofte ikke blir helt heldige. Ser på bildet av valpen også. men det blir uansett gøy å se om jeg klarer å forbedre meg i løpet av sommeren. her er et tappert forsøk på å få frem bakgrunnen Endret 30. juni 2007 av Noldus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå