Gå til innhold

Kjøre wow i Vindu!


Anbefalte innlegg

Jeg lager denne tråden fordi jeg har selv problemer med "Wow-Vindu" og hvorfor du bruker denne funksjonen.

 

Når jeg bruker Vindu så funker alt helt fint helt til jeg rører på musa. alt henger seg vis jeg drar muse innenfor "wow-vinduet" . hvordan kan jeg fikse dette? å for den saks skyld hva forårsaker dette?

 

Hvis du bruker Vindu tar det kortere tid og "Tabbe" ut? :hmm:

 

Takker for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg bruker Vindu så funker alt helt fint helt til jeg rører på musa. alt henger seg vis jeg drar muse innenfor "wow-vinduet" .  hvordan kan jeg fikse dette? å for den saks skyld hva forårsaker dette?

8978623[/snapback]

 

Har noenlunde det samme problemet, og min situasjon er at jeg har to skjermer. Når jeg starter wow så er en pitte liten del av wow vinduet over på skjerm nr2, og da skjer det du beskriver. Jeg bare drar wow winduet pittelitt slik at alt er innenfor skjerm nr1.

 

Grunnet til at jeg kjører windowed er at det er greit å ha startinjen nederst hele tiden, kan da se om noen sier noe på msn o.l.

Men mest av alt fordi jeg har 4:3 skjerm med res på 1280x1024, og jeg vil kjøre widescreen res på spillet. Kjører spillet i 1280x720, noe som gjør at jeg får utmerket fraps video, og at det er mer plass på "siden" av character i midten til ting som raid interface og shitt.

Lenke til kommentar

Jeg for min del har ikke opplevd problemet du forklarer med å kjøre WoW i window mode.

 

Jeg kjører WoW i window mode siden jeg har slått av alt av lyder og varsler i MSN og fått en god del klager på at jeg ikke svarer når folk skriver til meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...