Bebeluv Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Samma om det er Gamecube spill elr ikke. Det slår i hvertfall alle Wii spillene som er ute på markedet nå til dags. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Så du dømmer med andre ord Wiien etter et gamecube spill visuelt sett? Rart. Herregud Bear... hvor tar du det fra? Lars Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg finner ikke det provoserende her. Care to help? Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Hva mener du? At vi som ikke trenger bedre kabler skal subsidiere ditt behov for andre kabler? Latterlig. 8981282[/snapback] Hehe... Nå er det ikke akkurat MITT behov. Hva med å snu det på hodet? At vi med moderne TVer skal få med utdaterte kabler fordi noen fortsatt lever i steinalderen. Endret 1. juli 2007 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Så du dømmer med andre ord Wiien etter et gamecube spill visuelt sett? Rart. Herregud Bear... hvor tar du det fra? Lars 8981542[/snapback] Du solgte Wiien etter at du hadde rundet TP, en av grunnene tolker jeg som det grafiske. Altså, du det ser ut som du dømmer Wiien etter et NGC spill. Det finner jeg rart. Nå kan det hende jeg har feilt tolket dog. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Nå kan det hende jeg har feilt tolket dog. Jepp! Fornøyd med Zelda til tross for knot med Wiimoten, men ikke fornøyd med kvaliteten på bildet Wii'en klarte å dytte ut. Heldigvis hadde jeg fremdeles den gamle CRT tv'en slik at jeg kunne bruke den og spille gjennom Zelda. Lars Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Prøv RGB-kablene Pricks, hold deg unna de jævla kompositt kablene. Det er søppel ret og slett.Søppel! 8981290[/snapback] Fungerer fint på min gamle CRT-TV. Hva mener du? At vi som ikke trenger bedre kabler skal subsidiere ditt behov for andre kabler? Latterlig. 8981282[/snapback] Hehe... Nå er det ikke akkurat MITT behov. Hva med å snu det på hodet? At vi med moderne TVer skal få med utdaterte kabler fordi noen fortsatt lever i steinalderen. 8981682[/snapback] Det er fordi det er billigere med denne kabelen, og den virker for de fleste. Veldig enkelt. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Det er fordi det er billigere med denne kabelen, og den virker for de fleste. Veldig enkelt. 8981881[/snapback] Nå er jo ikke alltid det billigste det beste. En componentkabel hadde også funket på alle TVer med komposite ettersom den benytter samme kontakt. Alle kan kjøpe en VHS-spiller som funker på de fleste TVer for mye mindre enn hva en DVD-spiller ville kostet meg. Det vil ikke si at folk gjør det. Med Wii har du ikke noe valg. Eneste grunnen til at jeg kverulerer sånn er at du hadde en ufattelig arrogant post, der du sa at det var latterlig at moderne kabler skulle følge med noe som gir seg ut for å være en moderne konsoll. Endret 1. juli 2007 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ikke alle sitter på HD klare TVer, skal de måtte kjøpe komposit/RBG kabler etter at de hadde kjøpt konsollen bare fordi at et fåtall andre har HD klar TV og får bruk for de medfølgende component kablene? Jeg synes det er fint at de gir med composit kabler og gir oss muligheten for å kjøpe component kabler om det trenges. Der finnes flere CRT TVer enn HD klare TVer og det er flere som spiller på CRT TVer enn HD klare TVer som kan gjøre bruk av medfølgende component kabler. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Prøv RGB-kablene Pricks, hold deg unna de jævla kompositt kablene. Det er søppel ret og slett.Søppel! 8981290[/snapback] Fungerer fint på min gamle CRT-TV. 8981881[/snapback] Har du overhodet sett forskjeller? Selvfølgelig skal du få lov til å sitte med hvilke kabler som helst, men å sitte med noe som er klart dårligere, når man for billige penge kan få mye bedre bilde syns eg er merkelig. Er bare eit tips om du vil ha full klaff. Lenke til kommentar
skurken Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Komponent: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kompositt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tror du roter litt ... Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kjapt spørsmål, gutter: Om jeg har et gammelt CRT-TV med Scart-inngang baki, vil en RGB kabel gi merkbart bedre bilde enn hva komposittkablene gir om jeg plugger dem baki TV`en? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jepp.. Gjorde iallefall det hos meg.. Så lenge tv'n din støtter RGB.. vil du se forskjell.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Nevneverdig stor forskjell ja, så ville sjekket i manualen til TV`en din om den har støtte for RGB, nor eg har fått intrykk av at alle "nyere" CRT-TV`er har. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg bare lurer på en ting hvorfor sier folk stikk motsatt nå i forhold til når PS3 lanserte med bare kompositt. Folk mente at det skulle følge med HDMI kabel, mens nå mener folk at det er best med kompositt så folket kan velge Det er dessuten flere som har har component inngang enn HDMI inngang, viss man ikke tenker med DVI da. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Nå er jo ikke alltid det billigste det beste. Nei, men i dette tilfellet er det billigste det beste, fordi folk flest slipper å betale ekstra for ting de ikke har bruk for. Eneste grunnen til at jeg kverulerer sånn er at du hadde en ufattelig arrogant post, der du sa at det var latterlig at moderne kabler skulle følge med noe som gir seg ut for å være en moderne konsoll. 8981919[/snapback] Ja, det er latterlig at alle andre skal måtte betale ekstra for at du skal få kabelen du ønsker deg. At de legger ved en kabel som fungerer hos alle betyr ikke at konsollen ikke er moderne. Lenke til kommentar
freke Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 En componentkabel hadde også funket på alle TVer med komposite ettersom den benytter samme kontakt. 8981919[/snapback] Kan du bruke kompositt kabel i komponent inngannger altså? Mer enn jeg visste. Gjør du dette ofte? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 heh tviler sterkt, component er tre kabler en for hver av fargene rød grønn blå (rgb) composite er den gule vanlige som har en kontakt svideo er den med fire pinner en rgbkabel er litt udefinert men er vel en scartkontakt dere mener? Er som oftest en annen farge på en av kontaktene bak på tvn, og da støtter denne rgb tror jeg men sjekk manuelen uansett ! Lenke til kommentar
TheSpirit Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 [best] Komponent > S-Video = RGB-SCART >> vanlig SCART >>>> kompositt [Dårligst] Kompositt er de medfølgene kablene og de suger, har du CRT-TV anbefaler jeg å kjøpe en RGB-kabel. Det går ann å bruke RGB-kabel i en vanlig scart inngang, men bildet blir ikke like bra som om du hadde hatt RGB. Komponent bør du kjøpe hvis du har LCD-TV. Jeg har en RGB-kabel til min GameCube og bildekvaliteten ble MYE bedre enn med kompositt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg bare lurer på en ting hvorfor sier folk stikk motsatt nå i forhold til når PS3 lanserte med bare kompositt.Folk mente at det skulle følge med HDMI kabel 8983912[/snapback] Fordi PS3 støtter HD og ifølge Sony skal være det ultimate high-definition multimedia center osv. Derfor er det ganske tragisk at det ikke følger med mer enn en fattig komposittkabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg