AP Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Nå har det kommet en HDMI kabel til Wii. Wii i 1080p/1080i Tror dere dette er fake? Lenke til kommentar
AP Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 link? 8978612[/snapback] Jeg husker ikke hvilken side jeg fant bildene fra men har satt sammen 3 HER Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Utrolig skuffet over de tynne grå kablene som følger med Wii. På et eller tidspunkt MÅ det nok komme nye kabler ettersom færre og færre TVer kommer til å ha composite input. Ikke noe mulighet for seperat lyd heller.... SOOO last gen... Endret 30. juni 2007 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Wii har nok ikke HD som jeg vet. Men du kan få litt penere grafikk ved å bruke component kabler. Det bruker jeg og det er helt ok. Lenke til kommentar
AP Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Wii har nok ikke HD som jeg vet. Men du kan få litt penere grafikk ved å bruke component kabler. Det bruker jeg og det er helt ok. 8979304[/snapback] Hva er forskjellen?, (hva er merkbart?) Endret 1. juli 2007 av AP Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hva er forskjellen?, (hva er merkbart?) 8979486[/snapback] Det blir omtrent tilsvarende til oppskalering. Selv om bildet ikke får høyere oppløsning er det 'skarpere' og mest sannsynlig mindre forstyrrelser. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Nå har det kommet en HDMI kabel til Wii.Wii i 1080p/1080i Tror dere dette er fake? 8978590[/snapback] UMULIG ! Wiien har jo ikke no HDMI inngang elr støtte for FULLHD, Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Mario Galaxy i 1080p? Er det noen link til dette? Eller er det trådstarter som arrangerer "ryktet"? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) er ingen beviser for det iallefall, kabelen det er linket til er en standard hdmikabel med hannkontakt på begge sider. Men nintendo kan jo lansere en ny konsoll senere med hdstøtte. Dvdstøtten er jo vistnok på vei Endret 1. juli 2007 av Admin'c Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Dersom Wii skal få HDMI, må nok Nintendo ut med en ny versjon av konsollen - noe jeg tviler på de gidder. Wii selger som hakka møkk uten HDMI, så hvorfor gjøre konsollen dyrere med å gi forbrukerne noe de ikke vill ha? Og siden trådstarter ikke har link, så er det nok liten sannsynlighet for at dette stemmer.. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Beklager om dette er spurt om oerten ganger, men jeg lurer paa hva det koster for en komponentkabel og hvor den kan skaffes? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Får komponent kabel til Wii på f.eks Modnet. Der finner du den originale til vel 400 kr og en uoriginal fra Dragon til 150 kr. Jeg kjøpte den fra Dragon, og ble plaget med skurret lyd og flimring på TV min (en LG 32 LB2R) så jeg sendte dem tilbake og kjøpte de originale. Funker fett det. Forskjellen mellom komposit og komponent er at med komponent kan du kjøre spillene i 480p som gir et skarpere bilde. Anyway. HDMI til Wii tror jeg ikke på. Passer fint med det den har nå. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Wii selger som hakka møkk uten HDMI, så hvorfor gjøre konsollen dyrere med å gi forbrukerne noe de ikke vill ha? Denne forbrukeren vil så absolutt ha noe mer enn kompositt! Tror ikke det er noen som kjøper Wii på grunn av den lave oppløsningen. Godt mulig jeg ikke hadde solgt min Wii hvis den hadde gitt meg kurant bilde på LCD. Lars Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Wii selger som hakka møkk uten HDMI, så hvorfor gjøre konsollen dyrere med å gi forbrukerne noe de ikke vill ha? Denne forbrukeren vil så absolutt ha noe mer enn kompositt! Tror ikke det er noen som kjøper Wii på grunn av den lave oppløsningen. Godt mulig jeg ikke hadde solgt min Wii hvis den hadde gitt meg kurant bilde på LCD. Lars 8980619[/snapback] Men en eventuell HDMI kabel til Wii vil ikke kunne gi noe bedre bilde enn komponentkabelen, som jo allerede er på markedet. Hardwaren i Wii er ikke laget for å skalere høyere oppløsning enn 480p. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Nå har det kommet en HDMI kabel til Wii. Kanskje det har kommet HDMI kabel til Wii, men den kan i hvertfall ikke brukes på noen som helst måte og Wii. Wii i 1080p/1080i Wiien støtter ikke mer enn Component signalet 480progressivt så umulig med 1080 uten masse jallamod av software , hardware og alt mulig dritt Tror dere dette er fake? Jeg trur dette er fake og noe du rett og slett har oppdiktet. Elr funnet fra et elr annet BS sted Hvorfor? Fordi: 1 : Ingen Kilde 2 : Det eneste du kommer med er jo en standard HDMI kabel. Endret 1. juli 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Men en eventuell HDMI kabel til Wii vil ikke kunne gi noe bedre bilde enn komponentkabelen, som jo allerede er på markedet. Hardwaren i Wii er ikke laget for å skalere høyere oppløsning enn 480p. Stemmer, har ikke sagt noe annet. Det er en av grunnene til at jeg solgte Wii'en så fort jeg var gjennom Zelda. Lars Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Utrolig skuffet over de tynne grå kablene som følger med Wii. Hva mener du? At vi som ikke trenger bedre kabler skal subsidiere ditt behov for andre kabler? Latterlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Prøv RGB-kablene Pricks, hold deg unna de jævla kompositt kablene. Det er søppel ret og slett.Søppel! Endret 1. juli 2007 av Mala Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Men en eventuell HDMI kabel til Wii vil ikke kunne gi noe bedre bilde enn komponentkabelen, som jo allerede er på markedet. Hardwaren i Wii er ikke laget for å skalere høyere oppløsning enn 480p. Stemmer, har ikke sagt noe annet. Det er en av grunnene til at jeg solgte Wii'en så fort jeg var gjennom Zelda. Lars 8981170[/snapback] Så du dømmer med andre ord Wiien etter et gamecube spill visuelt sett? Rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg