tomeny Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Har en del bilder fra Toscana og trenger noen tips til bedring/plassering av motiv. Lenke til kommentar
Dork1337 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Det ser ut til å være potensiale for mange gode motiver derfra. Du får sikkert mange mer proffe råd av andre her, men jeg tror du kanskje har litt mye fargemetning. Himmelen så liksom litt "teletubbies" ut for meg, men det kan selvsagt være skjermen min også. Ellers kan det virke som du har tatt bildet mitt på dagen? Lyset virket veldig hardt. Kanskje det kan mykes litt med PS eller noe. Jeg likte bildet, men syns det kanskje manglet litt på at jeg følte jeg var der. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 I likhet med det andre bidlet ditt var dette en klar stemningsvekker. Men noe småpirk må jeg komme med. Skyggen nederst i bildet er ganske misledende og lyset er veldig hardt og utbrent som allerede nevnt. Kanskje prøvd et litt annerledes perspektiv her også? Lenke til kommentar
tomeny Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Var nok litt ivrig i photoshop, så orginalen er litt svakere på farger Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg synes det ble litt for mye luft øverst, og bildet kunne vært litt større - ellers et fint bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå