Gå til innhold

Har problemer med kabinett, kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

Jeg har en Dell Dimension 5150 som jeg seff kjøpte fra Dell...

Nå er jeg lei av det originale kabinettet, men jeg lurte på hvor jeg kan kjøpe nytt kabinett som passer alt... Det originale er ikke som andre kabinetter, dette har hovedkortet og det meste som skal monteres i siden på venstre side (når du ser på datamaskinen forfra)... Har et sort bZerk Scorpio- kabinett liggende men jeg kan jo ikke bruke dette :cry:

Vær så snill og hjelp meg! :)

På forhånd; takk!

Endret av Rascorp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Det skal gå å bytte kabinett, hvilket hovedkort har pc'n?

8984165[/snapback]

Intel Pentium blir vel hovedkortet mitt?

er noe n00b på alt av deltaljer :blush:

8988518[/snapback]

nei, det er cpu. Om du bruker Siw, så står det i det programmet hvilket hovedkort du har. Siw kan du laste ned her!

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det skal gå å bytte kabinett, hvilket hovedkort har pc'n?

8984165[/snapback]

Intel Pentium blir vel hovedkortet mitt?

er noe n00b på alt av deltaljer :blush:

8988518[/snapback]

nei, det er cpu. Om du bruker Siw, så står det i det programmet hvilket hovedkort du har. Siw kan du laste ned her!

Lykke til ;)

8988656[/snapback]

ble noe forvirret så lastet opp et bilde :)

Lenke til kommentar
Går vel ann å ta ut alle komponentene. Om strømforsyninga er til å ta ut vet jeg ikke.

9056817[/snapback]

om han har standard atx strømforsyning kan jo trådstarter bare kjøpe ett nytt hovedkort vell? finner jo helt greie og stabile kort i prisklassen 400-700kr..

Lenke til kommentar
Han skal jo ikke trenge nytt hovedkort, etter det jeg forstår er det en 775 socket, og vil fungere helt fint. Men det er opp til trådstarter hva han vil gjøre :)

9063540[/snapback]

Nå bruker Dell en annen formfaktor enn ATX og mATX dog, så er ikke sikkert hovedkortet passer i andre kabinetter.

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Hadde selv dell før. jeg bygde meg selv ny pc. eneste jeg brukte fra dell pcn var. harddiskene. cpu, ram og skjermkortet. for det er vanlig standard. er ikke noe standard dell har det. men det med hovedkortet og at alt er "andre veien" i et dell kabinett er sykt spørr du meg.

Dell sine hovedkort er som regel bare socket LGA 775. har samme socket nå på det nye hk mitt som er standard atx på da.

P5N-E SLI

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...