storken Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hei! -Pc'en skal brukes til enkle oppgaver som wordskriving, internett og sånt. Men den må fortsatt ha litt prosessorkraft tilgode. -Pc'en må ha god kvalitet! -Skjermen skal være 15,4" eller 17", har dere noen erfaringer om hva som er best?, mest komfortablelt å jobbe på/lengst batteritid. -Pc'en skal brukes på hytta så god batterilevetid er et must. Pris: 6000~8000 (og oppover, kom med forslag som kan være relevante) Har dere noen forslag til pc som kommer til å passe godt? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Så hun skal ikke game Doom3? Tenker en Mac er perfekt for henne, pen, enkel å brukt og kraftig nok. Får se om jeg finner en, hvis ingen finner før meg. Lenke til kommentar
storken Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Så hun skal ikke game Doom3? Tenker en Mac er perfekt for henne, pen, enkel å brukt og kraftig nok. Får se om jeg finner en, hvis ingen finner før meg. 8978193[/snapback] Mac er uaktuelt (hun står vedsiden av meg nå) Hun er ikke "noob" på data liksom. Edit: Lagringsplass er ikke så viktig, alt over 80 gb duger Endret 30. juni 2007 av storken Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Du får hilse Ellers så er 17" ganske behagelig å se på, alltid kos med svære skjermer, men 15,4" er heller ikke noe ille. Endret 30. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
storken Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Du får hilse 8978232[/snapback] *hilserfrabruktbilen* Hun hilser tilbake :!: Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 HP Bærbar Lenovo (ex ibm) FSC Mest for pengene hardware messigt ASUS (Bra skjermkort) stygg så juling lol Personlig hadde eg gått for en FSC maskin. Men hu kan no kikk på de og se hva så faller i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå