Ultra_Pluto Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Har planer om å kjøpe meg en mp3-spiller, men har enda ikke blitt enig med meg selv om nøyaktig hva bruksområdet mitt skal være. Men noe ala dette i prioritert rekkefølge: - Radio som duger, hvis den bare funker sånn halvveis så er det så godt som ingenting. Jeg MÅ fint kunne høre på P3 på toget, ellers har det ingen verdi. - Lydkvalitet. Veldig viktig. - Grei og fin å trene med. De tre betyr mer enn noe annet egentlig. Har planer om å gå til innkjøp av headset i 2-3000 klassen om nødvendig. Pris betyr ikke så mye. Men i tillegg til dette så har jeg egentlig lyst på en som funker BRA til avspilling av film og tv-serier også. Men da må den til gjengjeld funke såpass bra og ha såpass stor skjerm at jeg fint kan se på en film uten irritasjon. Men med en gang jeg åpner for det, så blir det plutselig vanskelig å få en som er kjekk og fin til trening, og plutselig trenger jeg mye plass, og oppi det hele skulle jeg liksom hatt radio og ekstremt god lydkvalitet også. Og høy batterikapasitet. Jeg regner med at jeg ikke kan få alt jeg drømmer om her, og hadde egentlig bestemt meg for iAudio D2 med Beyerdynamic DT770-Pro som alle prater så varmt om på forumet for tiden, men da får jeg ikke radio som funker godt nok regner jeg med. Og det har jeg så sabla lyst på, i tillegg vil jo selvfølgelig ikke headsettet duge til trening. Det beste hadde vært om det finnes noen egne typer relativt billige lommeradioer som jeg rett og slett bare kan kjøpe ved siden av. Jeg aner egentlig ikke hva jeg vil ha jeg. Men noen som i det minste har et par forslag til hvordan jeg kan få en fullt brukbar radio? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 iriver t50 koster deg ca 700 kr og da får du (har jeg hørt) knakende god radio samt 50 timer batteritid fra et AA batteri. som du sier kan du ikke få alt du vil, så beste er å ha flere spillere, til hvert sitt bruk. en slik iriver er fin til trening, d2 til det andre (ikke radio). Selv har jeg D2 samt snart også U2 som er en slike pinnemp3 Lenke til kommentar
Ultra_Pluto Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Takk for svar, må nok innse at jeg er nødt til å gå for to stykker ja. Men hvordan er radioen på clix2? Kan clix2 være et alternativ som dekker alle min behov på en okei måte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Takk for svar, må nok innse at jeg er nødt til å gå for to stykker ja. Men hvordan er radioen på clix2? Kan clix2 være et alternativ som dekker alle min behov på en okei måte? 8983239[/snapback] ikke fan av clix2... amoled og design er ok, men dårligere batteri, ikke minnekort, ræva srs istedetfor bbe, samt for liten skjerm i forhold til oppløsningen imho... 2.2" er 220x176 oppløsning eller der omkring, QVGA som den har bør være såpass som 2.5" eller poenget er litt borte Lenke til kommentar
Ultra_Pluto Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Da har jeg bestilt iaudio d2 og iriver t50, samt sennheiser px100 og 200 (selvom jeg vet du hater sistnevnte). Ville ha et billig og lett lukket headset, fant ikke noe fullgodt alternativ og det kostet bare 200 kroner på cdon, og jeg har sett andre være fornøyd med det. I tillegg skal jeg som sagt kjøpe et skikkelig, lukket headset med ultimat lyd i den prisklassen det måtte koste. Hadde i utgangspunktet bestemt meg for beyer dynamic-saken, men jeg ble så forvirret av 32 vs 80 ohm diskusjonene at jeg ikke klarte å bestemme meg. I tillegg virker det som det først og fremst er bassen folk elsker så høyt med den, og jeg har inntrykk av at jeg er mindre opptatt av heftig bass enn gjennomsnittet. (For) Mye bass kan faktisk irritere meg noe helt vilt. Men denne diskusjonen bør jeg kanskje ta på headset-forumet . Lenke til kommentar
Ultra_Pluto Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Og jo, det jeg egentlig skulle spørre deg om, jeg husker jeg så du nevnte noe om hvor man kunne kjøpe sånn plastskjermbeskyttersak til iaudio d2 i en eller annen tråd, men jeg finner det ikke igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 AKG k518 DJ for 460 kr på cdon ville nok vært et bedre valg for lukket headsett, utenom det, supre kjøp Jobber for tiden med en infoside om D2, så kommer til å begynne å link dit istedetfor å skrive opp igjen samme sakene. http://dee-too.com/accessories.html Der finner du info om stort sett det som finnes av tilbehør Inkludert selvfølgelig skjermbeskyttere Lenke til kommentar
Andreashoftun Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) heisann slenger meg på her jeg... tenkte faktisk akkurat på det samme som pluto; D2 og DT770. hvordan er holdbarheten til skjermen til D2? jeg er kjent for å være litt røff med tinga mine og støtter D2 alle SD typer.. ser på erfaringer fra komplett at det kun støtter type opp til 2 gb..... Endret 6. juli 2007 av Andreashoftun Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Støtter SDHC med firmware oppgradering, noe du absolutt bør ha både pga det, fikser bugs, gir mulighet for tegneprgram og spill m.m. Så idiotene på komplett kan du ignorere Skjermen holder seg bra, er touchskjerm så er bygd for å holde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå