Bruker-88036 Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Hei. Her er ett bilde fra noen dager tilbake. Ett fossefall, og jeg lurer som vanlig på om noen har noen kommentarer eller andre innspill. Intetsigende innspill er like velkomne som andre mer tenkniske. Vil gjerne ha tips om hvordan bildet burde vært tatt om det kunne taes om igjen, og om noen syns det er direkte dårlig hadde det vært fint å vite hvorfor. f/1.8, 1/250sek, ISO100 og 50mm Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg foretrekker litt lengre lukkertid ved fotografering av rennende vann. men ellers er komposisjonen veldig fin. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Liker motivet ditt, men som Gissan sier litt lenger lukkertid. Lenger lukkertid på vann gir bildet en helt annen dimensjon, og personlig synes jeg det blir mye penere da. Ta gjerne ett nytt bilde med lenger lukkertid så kan vi måle de 2 bildene opp imot hverandre. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Ta gjerne ett nytt bilde med lenger lukkertid så kan vi måle de 2 bildene opp imot hverandre. 8978515[/snapback] Har ett med litt lengre lukkertid. f/7.1, 1/15sek, ISO100 og 50mm Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Likte det siste bedre, men du kunne fint hatt 1 sekund i lukkertid her Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Enig med Jurgis. Det siste var meget bra, men du kunne hatt enda lenger lukkertid. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 ..og en fargeglad kajak på vei nedover mot "sluket". Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Som Jurgis og Gissan sier, enda lenger lukkertid...neida vi er ikke pirkete, vi Men liker som sagt motivet ditt. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg skal prøve det. Lenger lukkertid.. Men vil det ikke bli fare for utbrent foss med så lang lukkertid som ett sekund? Jeg har ikke gråfilter og her er det lyst hele natta. Får dra dit på en natt med tungt skydekke, eller vente til nærmere høsten, om det skulle vise seg å bli ett problem. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Det er jo bare å skru litt på blenderen. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Kanskje et gråfilter hadde vært på sin plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå