mission29 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Hallo...... Jeg har en Asus A6F. Alle drivere jeg har er fra 2005, det året jeg kjøpte min bærbare maskin. Jeg har vært innom de fleste sider for å finne nye drivere for mitt skjermkort som er Nvidia Geforce Go 6200. Men jeg finner ingen jeg kan installere... Alle drivere jeg har lastet ned fra f.eks www.nvidia.com (som nå er alle drivere de har å by på) sier at jeg ikke har noen maskinvare som er kompatibel med driverne jeg har lastet ned...... Har også vært på Asus sin side, er ikke noe og finne der heller som er kompatibelt med mitt kort. Samme feilmelding på alt. Er litt frustrert nå. Er det noen som har møtt samme problem og vet hvordan jeg kan oppdatere driverne mine ? Eller noen andre som vet hvordan det kan løses? eller hvertfall har noen forslag? Takk på forhånd. Endret 30. juni 2007 av mission29 Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Offisiell Nvidia-driver støtter ikke Go-skjermkort uten moding av inf-fil. Rart at Asus ikke har Geforce-drivere når man søker på din modell. Du kan forøvrig bruke LaptopVideo 2Go og hente pre-moddet drivere for de fleste bærbarer med Geforce Go skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå