Gå til innhold

Hjelp/forslag til tatovering


Anbefalte innlegg

Jeg skal forhåpentligvis ta tatovering i løpet av sen-sommeren/høsten. Tenker på å ha en på venstre håndledd hvor det skal stå "Aries" (stjernetegnet mitt) med slik snirklete old-fashion tekst. Også har jeg lyst på en i nakken hvor det enten står fornavnet mitt med kinesisk tegn, eller et fint latinsk ordtrykk. Har tenkt litt på "Mento Mori" (Remember you are mortal), men lurte på om noen vet om flere fine latinsk ordtrykk..? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har tenkt litt på "Mento Mori" (Remember you are mortal), men lurte på om noen vet om flere fine latinsk ordtrykk..?  :)

8977990[/snapback]

 

Kanskje bedre om du skrev "Memento Mori" ;)

8979266[/snapback]

 

Åja.. Ja, skal sjekke skikkelig opp i det før jeg tar hvertfall :p Fant det utrykket på ei side jeg. Kan du skikkelig Latin eller tigerdip? :)

Lenke til kommentar
Har tenkt litt på "Mento Mori" (Remember you are mortal), men lurte på om noen vet om flere fine latinsk ordtrykk..?  :)

8977990[/snapback]

 

Kanskje bedre om du skrev "Memento Mori" ;)

8979266[/snapback]

 

Åja.. Ja, skal sjekke skikkelig opp i det før jeg tar hvertfall :p Fant det utrykket på ei side jeg. Kan du skikkelig Latin eller tigerdip? :)

8979548[/snapback]

 

Nei. Bare et par enkle ting.

Lenke til kommentar
Skriv * Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre? ned hele magen eller ryggen din. Kjenner mange som har gjort det, gjør seg pent i og rundt tatoo's.

 

-Det er Latin.

8978428[/snapback]

8981113[/snapback]

 

Hva betyr det da..? Vil ikke ha på magen eller ryggen da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...