rosaullvott Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg skal forhåpentligvis ta tatovering i løpet av sen-sommeren/høsten. Tenker på å ha en på venstre håndledd hvor det skal stå "Aries" (stjernetegnet mitt) med slik snirklete old-fashion tekst. Også har jeg lyst på en i nakken hvor det enten står fornavnet mitt med kinesisk tegn, eller et fint latinsk ordtrykk. Har tenkt litt på "Mento Mori" (Remember you are mortal), men lurte på om noen vet om flere fine latinsk ordtrykk..? Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Skriv * Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre? ned hele magen eller ryggen din. Kjenner mange som har gjort det, gjør seg pent i og rundt tatoo's. -Det er Latin. Endret 30. juni 2007 av Godseieren Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Skulle jeg hatt en tatovering, måtte det vært "Everlasting Job-Stopper" på overarmen. Lenke til kommentar
rosaullvott Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Nei, når jeg skal ha tatovering så skal jeg ha i nakken, på håndleddet og en nedpå foten Ingen som har noen sider eller forslag til fine latinske ordtak/utrykk? Lenke til kommentar
rosaullvott Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Nicole Richie Tattoo Skal ha noe lignende den som Nicole har på håndleddet her, bare med skriften; Aries Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Har tenkt litt på "Mento Mori" (Remember you are mortal), men lurte på om noen vet om flere fine latinsk ordtrykk..? 8977990[/snapback] Kanskje bedre om du skrev "Memento Mori" Lenke til kommentar
rosaullvott Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Har tenkt litt på "Mento Mori" (Remember you are mortal), men lurte på om noen vet om flere fine latinsk ordtrykk..? 8977990[/snapback] Kanskje bedre om du skrev "Memento Mori" 8979266[/snapback] Åja.. Ja, skal sjekke skikkelig opp i det før jeg tar hvertfall Fant det utrykket på ei side jeg. Kan du skikkelig Latin eller tigerdip? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Har tenkt litt på "Mento Mori" (Remember you are mortal), men lurte på om noen vet om flere fine latinsk ordtrykk..? 8977990[/snapback] Kanskje bedre om du skrev "Memento Mori" 8979266[/snapback] Åja.. Ja, skal sjekke skikkelig opp i det før jeg tar hvertfall Fant det utrykket på ei side jeg. Kan du skikkelig Latin eller tigerdip? 8979548[/snapback] Nei. Bare et par enkle ting. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Skriv * Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre? ned hele magen eller ryggen din. Kjenner mange som har gjort det, gjør seg pent i og rundt tatoo's. -Det er Latin. 8978428[/snapback] Lenke til kommentar
rosaullvott Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Skriv * Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre? ned hele magen eller ryggen din. Kjenner mange som har gjort det, gjør seg pent i og rundt tatoo's. -Det er Latin. 8978428[/snapback] 8981113[/snapback] Hva betyr det da..? Vil ikke ha på magen eller ryggen da. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det er plass til det i nakken. Lenke til kommentar
rosaullvott Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Det er plass til det i nakken. 8982830[/snapback] Men hva betyr det? Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Er det en skriftrull i lommen din, eller er du bare glad for å se meg? Lenke til kommentar
rosaullvott Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Er det en skriftrull i lommen din, eller er du bare glad for å se meg? 8982983[/snapback] Haha! Okay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå