Maxiraze Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Jeg lurer på om det er mulig å få min Sony Ericsson K610i til å funke som et webkamera? Om det evt er et program man laster ned eller noe slikt? Dere kan jo altids si om det funker til noen annen mobil slik at andre kan også få hjelp vist de lurer på det samme Endret 30. juni 2007 av Maxiraze Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ja det finnes java programmer som lar deg bruke mobilen som et webkamera. Jeg kommer dessverre ikke på navnet i farten, så du må søke litt rundt. Skal oppdatere posten hvis jeg får minnet mitt tilbake. Til Symbian S60 finnes det flere forskjellige webkamera prg. for de som har dissee telefonene. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Ok skal søke litt rundt etter dette, supert om du kunne si ifra vist du kommer på navnet. btw det programmet funker vel bare til din type mobil? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Ok skal søke litt rundt etter dette, supert om du kunne si ifra vist du kommer på navnet.btw det programmet funker vel bare til din type mobil? 8980015[/snapback] Java prg fungerer på alle (moderne) mobiltelefoner som har støtte for Java. Det mest kjente er Mobiola Webcam, og dette støtter Skype, Yahoo, MSN osv. Men det finnes flere java prg på Getjar, se litt på de. Noen sender kun bilder til web, men noen fungerer i IM programmer. Programmene for Symbian støttes kun av symbian telefoner og det kan du ikke bruke. Endret 1. juli 2007 av tulling03 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Amobil artikkel om emnet. edit: det første programmet tulling03 linker til ser ut til å være en del av programmet som blir omtalt i artikkelen. Endret 2. juli 2007 av hernil Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Amobil artikkel om emnet. edit: det første programmet tulling03 linker til ser ut til å være en del av programmet som blir omtalt i artikkelen. 8989143[/snapback] Stemmer, de bruker Mobiola. Men dette prg finnes også i en java versjon. (Den jeg linket til) Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 oj oj takk skal dere ha. da skal jeg lese litt på dette Dere har vell ikke noe eks på hvilket program som er best ut av erfaring dere selv kanskje har? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hva med de av oss som bruker Linux? Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Er det mulig for de med 3g telefon, har selv nokia E90, å bruke kameraet som et webcam på en msn klient man har PÅ selve mobilen? Agile messenger feks, eller den anbefalte her på amobil for series 60 telefoner som jeg selv bruker.. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hva med de av oss som bruker Linux? ...og windows 06 Støtter ikke Linux og Windows mobiler Java?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå