arlion Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 heisann, lurte på om det finnes en plass man kan laste ned direct x 10 manuelt, tenkte jeg skulle teste lost planet demoen på min nye maskin, men noe netverks trøbbel sørger for at jeg ikke får oppdatert direct x gjennom microsofts webdownloader, finner den heller ikke gjennom windows update toolen, derfor, finnes det en side, hvor de tilbyr full nedlasting av direct x 10? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 HAr du vista så har du dx10, og har du ikke vista får du ikke dx10 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 er dx 10 ferdig innstalert på vista? Lenke til kommentar
arlion Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 hmm rart at det ikke skulle funke da, fikk maskinen i fra komplett i dag, men får ikke startet Lost Planet, kommer bare at den ikke finner en direct x 10 relatert fil. oh well kan jo være en bug i spillet også. andre direct x 10 demoer der ute? av andre spill etc. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Har spilt lost planet demoen selv på vista fungerte fint, bortsett fra jeg syns demoen var dårlig Lenke til kommentar
arlion Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 bleh merkelige greier, kjørte dxdiag nå, hvor det blir som du nevnte opplyst at jeg har direct x 10, nå hvorfor skal direct x 10 demoen av lost planet ikke funke da, pfft microsoft! Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 var det ikke lost planet dx10 demoen som manglet en fil du måtte laste ned en annen plass? Eller er jeg helt på jordet nå ? Lenke til kommentar
arlion Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) aha kanskje det ja, vel første jeg lastet ned var i fra gamer.no, får prøve fileplanet da og se hvordan det går! Edit, google er min venn, fant ut problemet, manglet noe direct x updates i fra april/juni i år, etter det funket det perfekt, takker for all hjelp dere har gitt. Endret 30. juni 2007 av arlion Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Flytter denne til Programvare, stenger samtidig ein identisk tråd oppretta i ein anna kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå