Gå til innhold

Handling av mobil via expansys, noen tips?

Anbefalte innlegg

Halla folkens,

hadde bare et par spørsmål.

Er det noen som har handla via den norske portalen til Expansys.com/no? Prisene på mobiltelefonene der er jo noe billigere enn nettbutikkene her i Norge, men de må jo fortolles når de sendes hit. Noen som vet hvor mye ekstra dette blir av totalsummen? Sett på en tlf som koster 1800 der og 2300 på de norske nettbutikkene. Grunnen til at jeg bestiller derfra er fordi jeg vil ha en farge av tlf vi ikke har i Norge. Hvor mye må man betale ekstra i forhold til prisen på tlf?

Noen som har noen erfaringer og tips?

Hvordan er det med garanti, mister man den da den er kjøpt i utlandet eller?

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Erfaring ved kjøp på Expansys

Butikken er kjempebra på utsendelse og efekturering av ordere, men jeg anbefaler deg til å handle på .no butikken, de har nemelig flere lager, og .no er i Europa.

Du må typisk regne med 260 kroner i fakt, pluss moms, av hele beløpet. I tillegg kommer noen få kroner i som DHL tar for jobben å fikse tollen for deg.

Prismessig er det ofte ikke all verden å hente, men skal du ha tak i noe spesielt, er Expansys.no en meget god løsning. Men, du må være klar over at mobilen din har engelsk operativsystem. Dette kan forandres enkelt, i noen OS, men i andre må du gjøre en RAM-oppdatering. For noen OS og produsenter kan du gjøre dette enkelt selv, for andre må du levere mobilen til et merkeverksted. SE tillater ikke dette på sine mobiler, for å kontrollere "gråinnport". Selv om operativsystemet er på engelsk, får du ofte med norsk T9.

Håper dette var til litt hjelp.

Tobias

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...