Lanes Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Hei! Er minutter unna nytt tastatur og har valgt meg ut G15, men da dette tastaturet ikke finnes med norsk layout skulle jeg gjerne visst hva som ligner mest. Er det for eksempel mulig å nappe opp æøå på det svenske og plassere disse på de "rette plassene"? Om noen har et bilde av et svensk tastatur tar jeg gjerne en titt. Takker for hjelp. Endret 30. juni 2007 av Lanes Lenke til kommentar
haalo Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Har det noe å si da? Du klarer vel å skrive med litt annen layout? Lenke til kommentar
Lanes Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Klarer det utmerket, men om problemet kan løses ved å flytte litt rundt på tastene velger jeg selvfølgelig svensk. Vil bare vite hva som vil bli den beste løsningen. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Svenske G15 har 100% lik layout som et standar norsk tastatur, bare at det står Ä Ö istede for Æ Ø. Trur den engelske har en annen space også. Som ser mere ut som en shift knapp. Lenke til kommentar
Lanes Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 ah, ypperlig. Enda bedre enn forventet det. Da blir det svensk. Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 svensk passer enn norsk best... Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Gå for svensk. Selv har jeg engelsk, utrolig irriterende at jeg ikke får brukt ><-tastene dersom jeg vil skrive med æøå. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 jeg har svensk. vil også annbefalle deg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå