HulkHaugen Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Nå har jeg vært på tur, og hoppet i fallskjerm. dette fikk jeg filmet, og mottokk en dvd-rw med filmen på i udf-format. når jeg setter discen i pcen, får jeg beskjed om at disc'n er blank, og spørsmål om jeg er intressert i å brenne på den. Jeg klarer å spille den av med Nero ShowTime og dette DVD QuickPlay som følger med HP-laptop'ne. Men hverken VLC, Mediaplayer classic, winamp eller wmp vil spille den av. I nero tenkte jeg å lage et image av den, men det går heller ikke. Når jeg trykker på Fil|Lagre spor, så får jeg frem en meny som viser at filmen er ca 16 min og tar så så mange MB. og det står også at filmen er udf. jeg tviler på at det er brennesperre, nog noen sone. Poenget er at jeg vil lagre denne filmen inn på pcen som en avi,mpeg,wmv eller whatever, men er helt på villspor og får det ikke til. Har også prøvd forskjellige screenrecording softwares, men de viser bare et sort bilde... Tar i mot allt forslag Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Skal vi se. Ta å konverter UDF fila til ISO istede du. Dette kan du såvidt jeg husker gjøre med PowerISO iallefall. Når du så har gjort det så tar du å pakker ut ISO fila med f. eks PowerISO eller WinRAR. Hva som skjer deretter er ikke godt å si, men om ting skulle gå galt så ikke slett UDF fila før du vet at filmen fungerer i de MediaSpillerne du skal spille filmen i. Lykke til. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Skal vi se. Ta å konverter UDF fila til ISO istede du. Dette kan du såvidt jeg husker gjøre med PowerISO iallefall. Når du så har gjort det så tar du å pakker ut ISO fila med f. eks PowerISO eller WinRAR. Hva som skjer deretter er ikke godt å si, men om ting skulle gå galt så ikke slett UDF fila før du vet at filmen fungerer i de MediaSpillerne du skal spille filmen i. Lykke til. Hilsen. wil. 8978429[/snapback] Takk for inlegget, men dessverre. fungerte heller dårlig det der.. Nå har jeg prøvd poweriso, dvdshrink, en slags udf-driver for å gjøre udf lesbart i windows, og noen andre mindre kjente programmer, men ingenting ser ut til å virke.. Altså, cden er jo ikke laget i et image eller noe sånt, men rett og slett en videocd (tror jeg), og istede for å bruke standaren iso9660/joiet, eller hve det heter som vi bruker, så har de brukt udf. jeg finnner mange programmer som kan brenne ut i udf, men ingen som er gode på å lese dette formatet. nero er vel det nærmeste jeg kommer, men den klarer ikke jobben den heller. klarer ihvertfall å identifisere plata.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Har du prøvd dette brennerprogrammet da? http://www.burnworld.com/software/cdrburning/gear60.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå