Gå til innhold

Panasonic 42PX70 vs Pioneer 427XA

Anbefalte innlegg

De ekstra 4000kr pioneer koster, er det for design rett og slett ? Er jo forbaska lekker den tven...hehe :) Regner med at den kanskje detter enda mer i pris nå som generasjon 8 kommer ? Hvordan er pioneer 427XA/panasonic 42PX70 når det gjelder innbrenning ? blir en del spilling på den med PS3.. Men setter film såpass høyt oppe, at jeg vil risikere å få innbrenning, istedenfor å kjøpe LCD. ;) Er Samsung M86 på høyde med pioneer/panasonic når det gjelder film kvalitet ?

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De sterke sidene til Panasonic er innbrenning og sortnivå. Jeg har ikke sett PX70 selv, men jeg hadde PV60 hjemme en stund. Godt sortnivå, men dårlig på reflekser og bildeprosessor. Den hadde en form for etterslep som Pioneeren ikke har. Jeg vet ikke om det er fikset på PX70. Refleksene skal være de samme.

Jeg endte opp med å kjøpe en 427XA og den er ikke uten feil den heller. Den har dårligere sortnivå og noe som kalles dirty screen. Dirty screen har jeg sett på ALLE 427 jeg har vært borti. Ellers har den ett meget godt bilde.

LCD var ikke i mine tanker engang da jeg jaktet på tv ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...