Fat_Board Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Er det noen som vet om et porogramm som jeg kan bruke for å få undertekster på en divx film? Har sub filen og har film filen men vet ikke hva slags programm jeg skal bruke og hvordan jeg får det til å funke? Trenger hjelp! Hilsen Fat_Board Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Vil du berre sjå filmen med undertekstar, eller gjere teksten til ein del av fila? Om det fyrste, legg undertekstfila i same mappe som videofila, gje dei to same namn, og sjå videoen i t.d. VLC. Om det andre, gjer slik for å hardkode teksten inn, eller bruk Submux, som er ein del av VobSub for å muxe inn teksten. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 VideoLan ( VLC ) fungerer kjempebra! Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det fungerer best når .sub fila har samme navn som filmfila og i tillegg ligger i samme katalogen. Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 BSPlayer PRO fungerer fint for meg. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg har VLC, lagt subt. fila i samme mappe, skrivet samme navn på begge filene men det funker fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 I VLC, prøv å høgreklikk i videoen og sjå under Undertekst, eller kva det står. Om det det ikkje fungerer, trykk File --> Open File (ikkje Quick Open). Der kan du velge både videofil og undertekstfil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå