Arctic Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 LOL... Men skjekk gjesteboka. Forretningssans? > http://www.home.no/bremsespor/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hahahahaa den var kul da! haha bremsespor. NASTY! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 hehe, bare _måtte_ spamme gjesteboken hennes litt.. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 er det noen som vet om det er lang leveringstid på de trusene til ho linda? og hva slags safter er det snakk om? urin eller "godsafter"? nei hadde jeg blitt så desperat at jeg hadde kjøpt ei dametruse full av "deilige safter".. så hadde jeg brukt neste lønning på å kjøpe meg en saks og ei hagle.. (saksa er til for å klippe høl i sokken slik at stortåa slipper ut) Lenke til kommentar
Odden Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jannis: spamming er idiotisk. greitt nok at det er latterlig, men faen heller. ho tjener vel et par slanter ekstra så hvorfor ikke? Synst det skal stå litt respekt over at noen tør å gjøre noe sånnt. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 er det noen som vet om det er lang leveringstid på de trusene til ho linda? og hva slags safter er det snakk om? urin eller "godsafter"? Nei, det er nok ikke truse med bæsj i Fake... :oops: :oops: Des, OUT! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Fy satan. Tror jeg også hiver inn ei bestilling Oh var jo h0t oxo ho dama. Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg MÅ slenge inn en haug med bestillinger til herr Bremsespor, slik att jeg kan være så heldig å få SPECIAL EDITION boxern! YØMMY!!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Æsjj det er nasty med bremse spor. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 folkens .. OLD! .. så den for 2 dager siden .. Ja du ja.. Det var MANGE som har sett den for leenge siden.. Det har vært en lignende post på forumet for en tid tilbake mener jeg også og huske Lenke til kommentar
house Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 dere er direkte kvalmende nå!... fyyyyh.... *grose* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå