Gå til innhold

Hva er hensikten til nedblendingsknappen?

Gjest member-101642

Anbefalte innlegg

Heisann, Erik fra Olympus.

Er ikke meningen å drive snik-reklame, men jeg klarer ikke helt å la være å nevne dette:

Med LiveView kan man bruke nedblendingsknappen og sjekke dybdeskarpheten direkte på skjermen uten lystap (pga signalforsterkning) på 2,5" 'søker'. Dette er en av de store fordelene med LiveView spør du meg!

Og LiveView får du som kjent på Olympus E-410 og E-510 (pluss endel andre modeller)  :thumbup:

Det var dagens "reklame" fra Olympus...  :D

9065730[/snapback]

tror du svekker endel tillit til olympus med sånne innlegg, får du betalt for å gjøre det?

9068098[/snapback]

Heisann. Jeg jobber som Key Account Manager i Olympus Norge, så det er definitivt ikke meningen å svekke tillitten til Olympus. Det er ingen som har bedt meg om å sitte på Forum og svare, det gjør jeg fordi jeg synes det er gøy, og jeg hadde fått akkurat like mye/lite penger hvis jeg ikke gjorde det.

Jeg forsøker å bare komme med fakta (svare på spørsmål om Olympus osv), og ikke komme med reklame. Jeg har helt bevisst holdt meg unna alle diskusjoner med tema á la "Hvilket kamera skal jeg velge?". Og jeg innleder alle innleggene mine med å fortelle at jeg er fra Olympus (har forøvrig også avklart det med Akam-redaktøren). I dette tilfellet valgte jeg å nevne LiveView som mulighet når man bruker nedblending fordi tråden ikke handlet om å gi kjøpsråd, men forklare hva funksjonen brukes til. Føler også at det var ganske åpenlyst at jeg ikke er noen objektiv forbruker...

Jeg håper ikke det plager noen at jeg er her. Jeg lærer utrolig mye av å følge med på diskusjonene som går her, og prøver som sagt å holde meg til fakta og unngår alle innlegg som handler om hva man skal velge.

Men takk for tilbakemeldingen! Skal tenke meg om en gang til neste gang det frister å drive litt "reklame" :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...