buzo Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg har et par spørsmål om denne lekre maskinen, Playstation 3. 1. Hvordan får jeg PS3'en til å se alle mp3 filene som jeg har på pc'en? Når jeg går inn på musikk på ps3, så finner den ingen filer under 'musikk', men hvis jeg går via spillelister, så finner den noen album, men ikke alle. Man skal vel kunne streame ihvertfall mp3 fra pc til ps3? 2. Jeg har et vanlig 32" crt tv, forstår det slik at jeg vil få bedre bilde med en av- rgb scart kabel, enn med den medfølgende kompositt kabelen? Kan noen anbefale en egnet scart kabel? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) 1. er ikke helt sikker på om det hjelper i dette tilfellet, men prøv å trykk på trekant og show all 2. En RGB-kabel gir mye, mye bedre bilde enn kompisitt ja. Jeg bruker sonys kabel som jeg synes er veldig bra. Men det varierer nok litt i kvalitet mellom de forskjellige merkene(men ikke løp ut å kjøp en monsterkabel til 40 000 eller hva de nå koster) Endret 30. juni 2007 av BigFatty Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg har et par spørsmål om denne lekre maskinen, Playstation 3. 1. Hvordan får jeg PS3'en til å se alle mp3 filene som jeg har på pc'en? Når jeg går inn på musikk på ps3, så finner den ingen filer under 'musikk', men hvis jeg går via spillelister, så finner den noen album, men ikke alle. Man skal vel kunne streame ihvertfall mp3 fra pc til ps3? 8977312[/snapback] Test dette programmet her. Det er det jeg har hatt mest hell med. Ellers skal det gå og bruke feks Nero Home og Windows Mediaplayer 11.. Lenke til kommentar
buzo Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Takk for svar. Har ett nytt problem nå, når jeg legger inn Visa kortet mitt, blir det ikke godtatt. Jeg får bare beskjed om at informasjonen ikke er korrekt. Men den er rett, har sjekket flere ganger. Hva kan dette komme av? Andre som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg håper ikke du skriver mellomrom mellom hver fjerde tall som det står på kortet. For alt skal stå i et. Det dreit jeg meg ut på starten med Lenke til kommentar
buzo Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Neida, jeg skriver alt i ett. Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke blir godtatt, kanskje det kan ha med adressen å gjøre? Men jeg mener den skal være rett. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg trur adressen må stemme overrens med den adressen u regget PSN kontoen på. Lenke til kommentar
buzo Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Ja det må den nok sikkert. Men jeg mener det skal være rett, men jeg får jo beskjed om at 'credit card information is not correct', eller no sånt. Også blir jeg kastet ut til menyen der man legger inn Visa nummeret osv. Men den skal være rett, jeg har jo registrert samme kortet på Xbox Live uten problemer. Takk for svar uansett Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Er det æ-ø-å kombinasjoner i kredittkort-navn og adresse? Isåfall kan du jo prøve med forskjellige kombinasjoner med OE eller O for Ø, og AE eller E for Æ, og A eller AA istedetfor Å.. Jeg pleier å bruke O istedetfor Ø på mitt navn og det går helt fint. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg har ikke samme adresse på kredittkort og PSN-account, men det funker fint for meg allikevel, så det burde ikke være problemet i alle fall. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg har et par spørsmål om denne lekre maskinen, Playstation 3. 1. Hvordan får jeg PS3'en til å se alle mp3 filene som jeg har på pc'en? Når jeg går inn på musikk på ps3, så finner den ingen filer under 'musikk', men hvis jeg går via spillelister, så finner den noen album, men ikke alle. Man skal vel kunne streame ihvertfall mp3 fra pc til ps3? 8977312[/snapback] Test dette programmet her. Det er det jeg har hatt mest hell med. Ellers skal det gå og bruke feks Nero Home og Windows Mediaplayer 11.. 8977546[/snapback] Atte man kan vel ikke har Nero og Windows Media Player på PS3 ? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 @ henry: Nei. Men man kan bruke forskjellige programmer for å sende ting fra en PC til PS3en. Lenke til kommentar
buzo Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Har klart å registrere Visa kortet mitt nå. Kanskje det ikke gikk i helga, nettopp pga at det var helg, eller kanskje pga jeg ikke hadde penger på kontoen da... Men da jeg prøvde i går gikk det med en gang. Men har fortsatt ikke funnet ut hvorfor PS3'en min ikke finner alt av mp3 som jeg har på maskinen. Har ihvertfall funnet ut at jeg må opprette 'spillelister' i Win Media Player, for at PS3'en skal finne de. Men det som er saken er at den finner ikke alle spillelistene, bare noen utvalgte..? Kan det være en skjult kvalitetssortering fra Sony's side? :!: Lenke til kommentar
buzo Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Nei, har vanlig minibankkort fra Nordlandsbanken med Visa. Hva er Visa Electron da? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Har du prøvd å velge mappen med trekant, for så å velge 'vis alle'? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Visa Electron er IKKE det samme som Visa, forskjellen er at med Vanelig Visa kan du "trekke over" kontoen med ett viss beløp, altså du låner av Visa folka, men rent ofc. Med Visa Electron kan du ikke dra over, og er derfor mer egnet for ungdom. Slik forklarte bankmannen som var på skolen vår før skoleslutt det:\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå