Dofux Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Noen som har et bra forslag til headset med mikrofon til meg?? Jeg har leitet mye etter headset,men finner ingen jeg har spesielt lyst på. Jeg har ueldigvis ikke så mye penger så under 700 helst!! headsetet skal brukes til mest spilling(geniale spillet cs!) Kan der please legge med linker og si litt hva du synes er bra med headsetet :wink: Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 du får ikke skikkelig gode headset med mic til under 1000 kr. men om det bare er til cs osv. har de et Telex headset med mic som koster rett under 400. lillebroren min kjøpte et slikt og er kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Tror nok disse «AKG HSD 200 PC» skal holde mål. Desverre vet jeg ikke pris heller ikke hvem som har de, men du må nok bare tråle Hi-Fi sjappene i lokalområdet ditt. Lenke til kommentar
Dofux Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Takk Noen som vet pris på AKG HSD 200 PC ??? Noen som har godedårlige erfaringer med AKG HSD 200 PC?? Og noen norske sider jeg kan skaffe meg dem på??? Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 akg kan kjøpes av westaudio eller fona i stavanger (sikkert flere også). men de er ikke spesielt billige for å si det sånn. akg 401 uten mic koster ca. 1500 kjøp beyerdynamic dt280. verdens beste øreklokker med mic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå