psyches Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Hei! Jeg har nettop formatert pc'en og jeg har innstalert driverne for lydkortet mitt. Men jeg får ikke lyden til å fungere, det står at driverne har en feil sånn at de ikke kan starte opp(Denne enheten er ikke riktig konfigurert kode 1) (Realtek High Definition) Jeg har prøvd AC97 og Realtek High Definition Audio driver men det fungerer fortsatt ikke. Noen tips? Endret 30. juni 2007 av Hansen Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 har du oppdatert drivern? Lenke til kommentar
psyches Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg lastet jo ned den nyeste versjonen av driveren. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 hehe du løste det selv hvordan:P Lenke til kommentar
psyches Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 hehe du løste det selv hvordan:P 8978479[/snapback] Ja! Hehe, så en post lenger nede på siden. Måtte visst gå til produsenten av pc'en sin side (acer i dette tilfelle) så kan man laste ned driver derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå