tp88 Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hvilket spill til XBOX vil dere anbefale til en gutt på 5 år? Det må ikke være noe skyting eller noe som helst vold i spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 harry potter and the chamber of secrets ? Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex er vel en sikker vinner blant barn (??) jeg vet personlig ingenting om titlene, ta å se litt rundt etter bilder, jeg fant kun navnene på titlene :-? men de høres vertfall litt barnevennlige ut Lenke til kommentar
Melbert Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Blinx, Oddworld, Harry Potter, Crash Bandicoot og Ty the tazmanian tiger er de jeg kommer på i farten, men siden jeg ikke har prøvd noen av spillene vet jeg ikke om det er for mye skyting eller vold for en femåring. Spør i betjeningen hos en spillbutikk og hør deres anbefalinger til en femåring, det er nok det lureste. Lenke til kommentar
Booooo Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Blinx, Oddworld, Harry Potter, Crash Bandicoot og Ty the tazmanian tiger er de jeg kommer på i farten, men siden jeg ikke har prøvd noen av spillene vet jeg ikke om det er for mye skyting eller vold for en femåring. Spør i betjeningen hos en spillbutikk og hør deres anbefalinger til en femåring, det er nok det lureste. enig med deg de spillene paser bra Harry Potter er et godt valg Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 loons: fight for fame e hysterisk kult!!!! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 "Blinx - the time sweeper" ser jo veldig ut som et spill for barn.... selv om det virker litt komplisert å styre tiden..... Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 wreckless , og blinx og de andre som de andre har skrevet. bil spill er jo for barn det Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Frogger er jo en hit da :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå