begz Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hvilket belte/-merke liker og anbefaler du? Jeg er ikke ekspert på belter, men har virkelig lyst på et tøft et Diskuter! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Lindeberg - En del kule, og de har faktisk fler enn det vanlige logo-beltet mange går rundt med. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette er blandt de kuleste beltene jeg vet om. D&G - De har en del pene og stilige belter, men man betaler litt for mye for logoen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Volcom - Har en del fete beltespenner, men selve beltene er ikke så spennende. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dsquared - Ganske kule belter, men noenganger er beltespennene litt voldsomme. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tiger of Sweden - Greie belter, men kvaliteten er ikke så bra som prisen skulle tilsi. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 30. juni 2007 av FredericC Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Er på jakt etter det samme, så slenger meg på denne tråden. Mine innlegg. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 MItt tips er å styre unna de mainstream logobeltene som FredricC postet å heller gå for noen enkle, gjerne med vanlig spenne. Skal legge inn noen bilder enten senere i natt eller i morgen Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det kommer jo helt ann på hvilken stil man har Vil gjerne se eksempler på de du mener er pene =) Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Jeg er selv litt imot "mainstream" og liker å gå med enkle beltespenner, og litt små belter(merke kan være det samme, så lenge det er tøft(så lenge jeg liker det)). Det må derimot innrømmes at jeg likte det øverste Lindeberg-beltet FredricC kom med. "Future sports". Dette beltet har jeg ikke sett noe til i Bergen, så godt mulig jeg kjøper meg et sånt, om det ikke er for dyrt. Endret 1. juli 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Tror det kostet 999,- Er snart et år gammelt, har holdt seg utrolig bra, og spennen er ikke så voldsom =) Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Jeg liker dette beltet jeg Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har et til men der er den tingen i midten borte. begge er fra Select. Endret 1. juli 2007 av KongPedersen Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Noen pene belter: (kommer fler) Paul Smith http://www.styledrops.com/handbags-18669.html http://www.styledrops.com/handbags-20529.html Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Der har vi nok forskjellig smak Men var på ingen måte ille det første du postet der. Lenke til kommentar
begz Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Lindeberg er tøft, men så dyrt! 1000 kr for et belte liksom.. KongPedersen kom med et belte fra select jeg ikke har sett før, er det litt rimligere? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Heh. Jeg har aldri kjøpt et belte til mere enn 199,- Tror ikke de er noe merke engang. De bare henger der. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Også et pent belte til ikke så altfor stiv pris: Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Lindeberg er tøft, men så dyrt! 1000 kr for et belte liksom.. KongPedersen kom med et belte fra select jeg ikke har sett før, er det litt rimligere? 8987775[/snapback] Lindeberg holder faktisk kvaliteten veldig bra, i motsetning til diverse Puma-belter og Whyred(?)-belter jeg har hatt =) Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 686 Toolbelt. Det finnes ikke tøffere belte. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 En venn av meg hadde et tigerbeltet med denne logoen på. Synes den var utrolig tøff da. Selv bruker jeg ikke tigerbelter. Foretrekker buksene Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Tiger belte med logoen epletyv linker til er mindre pen Beltene kolleckio linker til er fine. Hvorfor er det så populært med store belte spenner? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Lindeberg-beltene er faktisk av meget dårlig kvalitet i forhold til prisen. Betaler man 1300,- for et belte så bør det vare lenger enn i et par måneder. Jeg anbefaler militærets permuniformbelte samt pistolbeltene, de tåler i hvertfall en støyt, samt at de er ganske raffe. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Lindeberg-beltene er faktisk av meget dårlig kvalitet i forhold til prisen. Betaler man 1300,- for et belte så bør det vare lenger enn i et par måneder. Jeg anbefaler militærets permuniformbelte samt pistolbeltene, de tåler i hvertfall en støyt, samt at de er ganske raffe. 8991914[/snapback] Ja, sjøforsvaret sitt belte er jo fett å gå med sivilt. Kult lite anker på messing spenne Det må jeg si får dagen min til å blomstre Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Volcom har en del tøffe belter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå