Gå til innhold

Hva er proffesjonelt fotoutstyr

Anbefalte innlegg

Hva defineres som proff fotoutstyr?.

Ser at på div. festivaler og arangemanger ikke er lov med proffesjonelt fotoutsyr så det jeg lurer på om det er noen som har erfaring med hva som blir godtatt.

Eller må man ha presseakreditering og blir det delt ut til ymse hobbyfotografer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at på div. festivaler og arangemanger ikke er lov med proffesjonelt fotoutsyr så det jeg lurer på om det er noen som har erfaring med hva som blir godtatt.

Eller må man ha presseakreditering og blir det delt ut til ymse hobbyfotografer.

8977053[/snapback]

Du har proffesjonelt utstyr når du selv vet at du har brukt altfor mye penger på utstyret ditt.

(de tenker sikkert på speilrefleks, men kaller det bare proffkamera)

Lenke til kommentar

Du kan jo f.eks ta en telefon til festivalkontoret å spørre hvilket syn de har på saken. De svarene du får der er nok mye mere verdt, enn vår synsing og våre spekulasjoner.

Han som står i døra bryr seg nok filla om hva jeg mener ;)

Mvh Tim Typo

Jeg har forresten opplevd at de går etter fysisk størrelse på teleoptikk. Så i noen tilfeller kan du komme inn med en 85/1,4 (bare du tar av motlysblenderen, den er jo stor vet du ;) ) mens han bak deg ikke kommer inn med en såkalt konsumentzoom.

Endret av fototim
Lenke til kommentar

8977053[/snapback]

Du har proffesjonelt utstyr når du selv vet at du har brukt altfor mye penger på utstyret ditt.

8977133[/snapback]

Da begynner jeg å nærme meg proffutstyr

Lenke til kommentar

8977053[/snapback]

8977133[/snapback]

Da begynner jeg å nærme meg proffutstyr

8977350[/snapback]

Alt, alt alt formye på utstyret...

Så mye at du egentlig ikek har råd til det...

Lenke til kommentar

Jeg har forresten opplevd at de går etter fysisk størrelse på teleoptikk. Så i noen tilfeller kan du komme inn med en 85/1,4 (bare du tar av motlysblenderen, den er jo stor vet du ;) ) mens han bak deg ikke kommer inn med en såkalt konsumentzoom.

8977137[/snapback]

Så da setter jeg 28mm på kameraet, og putter 50mm og 100mm i lomma.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...