1915 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) jeg klarte å bli "litt" for datasint. så jeg slo alt for mye på det gode tastaturet til 130 kr har kjøpt 3 stk første ødela jeg. kjøpte et nytt til meg og pappa kjøpte samme tastatur. men jeg kan liksom ikke bare ta hans tastatur da ;/ jeg finner det ikke på komplett lengre det tastaturet ;/ er et keytronic tastatur. og slik ser det ut: noen som har peiling eller gidder å hjelpe meg å finne ut om det er noen andre plasser i norge/europa man får kjøpt dette tastaturet? er det BESTE jeg noen gang har hatt har så gjerne lyst på et nytt slikt sånn. og om det er mulig å få tak i skal jeg kjøpe 2-3 stk av det Takker for gode svar edit: tok bilde av tastaturet som pappa har. samme som jeg hadde. bare at mitt er smadra er et slikt jeg må få tak i. men komplett selger de ikke lengre ;/ bilder av tstaturet: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 30. juni 2007 av 1915 Lenke til kommentar
SuSE Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Det kan virke som butikkene er sluttet og selge Keytronic. Anbefaler deg å kjøpe et Logitech tastatur. Veldig gode tastatur og skrive på. Kansje Logoitech G15 passer fint? Er et veldig godt tastatur. Har selv hatt et Keytronic tastatur og det kan ikke måle seg med Logitech G15. Du kan også se på dette tastature http://www.microplex.no/product.aspx?pid=B...4EXBB&mcat=c198 Lenke til kommentar
haalo Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Det er bare at de ikke selger i Europa lenger, noe om nytt EU-regelverk de ikke likte tror jeg . Det er nok mulig å bestille fra USA. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Det kan virke som butikkene er sluttet og selge Keytronic. Anbefaler deg å kjøpe et Logitech tastatur. Veldig gode tastatur og skrive på. Kansje Logoitech G15 passer fint? Er et veldig godt tastatur. Har selv hatt et Keytronic tastatur og det kan ikke måle seg med Logitech G15. Du kan også se på dette tastature http://www.microplex.no/product.aspx?pid=B...4EXBB&mcat=c198 8977009[/snapback] fikk nytt tastatur idag så. dette Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) jeg klarte å bli "litt" for datasint. så jeg slo alt for mye på det gode tastaturet til 130 kr har kjøpt 3 stk første ødela jeg. kjøpte et nytt til meg og pappa kjøpte samme tastatur. men jeg kan liksom ikke bare ta hans tastatur da ;/ jeg finner det ikke på komplett lengre det tastaturet ;/ er et keytronic tastatur. og slik ser det ut: noen som har peiling eller gidder å hjelpe meg å finne ut om det er noen andre plasser i norge/europa man får kjøpt dette tastaturet? er det BESTE jeg noen gang har hatt har så gjerne lyst på et nytt slikt sånn. og om det er mulig å få tak i skal jeg kjøpe 2-3 stk av det Takker for gode svar Hva heter modellen? (det kan du sikkert se på undersiden av tastaturet, eller så kan du logge inn på komplett kontoen din og velge "Alle ordre", regner med at det er bestillt der?) Så kan du ta navnet på tastaturet og søk på google og passe på å velge "sider fra norge" Mvh. Marius Malmstrøm Edit: For sen Endret 30. juni 2007 av malmern Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) neida. ikke forsen. jeg SKAL ha tak i et slik igjen edit: Link til tastaturet sendte også maill til komplett og spurte om de kunne skaffe Endret 30. juni 2007 av 1915 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå