CastorFiber Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hver gang jeg booter maskinen min, insisterer den på å kjøre checkdisk. Den finner som regel ingen feil.. Dette er skikkelig irriterende. Vet noen her hvordan jeg skal bli kvitt det? Har lett i knowledgebase og andre steder, men finner kun "shutdownproblems", ikke startup-problems Det er snakk om en selvbygd maskin med et P4S533 hk, 512 Mb minne WD 120Gb SE disk og ellers vanlige komponenter Alle forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 det er vel antakeligvis noe galt når du skrur av/restarter maskinen din . Du mener vel 'scandisk' og ikke 'checkdisk'?? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Det er noe med scheduled tasks, har du norton så kan du sette opp planlagte scanneoppgaver av maskinen, eller annbefaler jeg å titte igjenom i kjør skriv msconfig Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Du mener vel 'scandisk' og ikke 'checkdisk'?? Nei, jeg mener checkdisk Scandisk er win95 -> ME Checkdisk er NT -> XP :wink: Samma det, jeg får ingen feilmeldinger når maskinen skrur seg av. Skal sjekke ut dette med Norton litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå