Shibiz Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hei! Jeg har bestemt meg for å modde litt på pc'n, og sette inn to vifter. Men jeg skal ha viftene på top lokket. Jeg leiter etter noen vifter med passende størrelse for pc'n. Kanskje 80x80? men jeg har også noe annet jeg lurer på. Hvis jeg ikke har plass til å kople de opp på hoved kortet, er det noe jeg kan kjøpe sånn at jeg får mer plass? Trenger også kabel forlengere for viftene, også må viftene ikke bråke noe særlig mye. Jeg vet jeg snakker i surrete.. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Hei! Jeg har bestemt meg for å modde litt på pc'n, og sette inn to vifter. Men jeg skal ha viftene på top lokket. Jeg leiter etter noen vifter med passende størrelse for pc'n. Kanskje 80x80? men jeg har også noe annet jeg lurer på. Hvis jeg ikke har plass til å kople de opp på hoved kortet, er det noe jeg kan kjøpe sånn at jeg får mer plass? Trenger også kabel forlengere for viftene, også må viftene ikke bråke noe særlig mye. Jeg vet jeg snakker i surrete.. 8976823[/snapback] Gå for større vifter f.eks 9.2 eller 12cm. De små bråker som regel fælt. www.pcstyling.no har kule vifter(syns jeg) og kan sikkert hjelpe deg med forlengere osv. <send dem en mail, så ordner det seg sikkert. PS: viftestyring er tingen Endret 30. juni 2007 av Rastafari475 Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Vil du ha god kjøleeffekt, så monter en bZerk 250mm vifte i døra. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=B...1BB&mcat=15s601 Endret 30. juni 2007 av Cola-boks Lenke til kommentar
per_andre Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 gå til innkjøp av 2x 80x80 vifter fra coolermaster eller MIST(microplex) de er utrloig stille og flytter nok luft:) Selv har jeg 2x120x120 vifter i min pc sammen vennkjølinga og det kjøler mere enn nok, lykke til Mvh: Pera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå