akaapekatten Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 reiseruten er oslo-heathrow-singapore-hochiminh saken er at jeg har 7 timers med venting i singapore. Har tenkt å bruke den 2 timers freetour bussen dems slik at jeg får sett litt av landet mens jeg venter. Saken er at jeg har tenkt å kjøpe par liter alkohol i taxfreeen på gardemoen. Blir dette tatt fra meg siden jeg skal ut av tollen i singapore og videre til vietnam med neste fly?? Lenke til kommentar
akaapekatten Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 reiseruten er oslo-heathrow-singapore-hochiminhsaken er at jeg har 7 timers med venting i singapore. Har tenkt å bruke den 2 timers freetour bussen dems slik at jeg får sett litt av landet mens jeg venter. Saken er at jeg har tenkt å kjøpe par liter alkohol i taxfreeen på gardemoen. Blir dette tatt fra meg siden jeg skal ut av tollen i singapore og videre til vietnam med neste fly?? 8976575[/snapback] noen som veit? Lenke til kommentar
akaapekatten Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 reiseruten er oslo-heathrow-singapore-hochiminhsaken er at jeg har 7 timers med venting i singapore. Har tenkt å bruke den 2 timers freetour bussen dems slik at jeg får sett litt av landet mens jeg venter. Saken er at jeg har tenkt å kjøpe par liter alkohol i taxfreeen på gardemoen. Blir dette tatt fra meg siden jeg skal ut av tollen i singapore og videre til vietnam med neste fly?? 8976575[/snapback] noen som veit? 8983968[/snapback] helvete reiser om 2timer .. svar da for faen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Tollen i singapore er ganske streng, begrenset hva du kan ha med deg inn i landet. Så ikke kjøp mer enn det er lov til, og det går sikkert greit . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå