Hansulu Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Hei Har akkurat installert xp, men det funket dårlig siden installasjonscden ikke var OEM. Derfor vil jeg installere Vista som ligger på en partisjon. Hvordan kan jeg installere denne igjen, det er en skjult partisjon på hdd. På min gamle Dell kunne jeg trykke ctrl + F11 ved oppstart for å installere. Er det noen lignende funksjon på Asus sine bærbare maskiner? Endret 1. juli 2007 av Hansulu Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Jeg tror du skal ha en cd som du kan sette i dataen og starte opp fra og da skal instalasjonen gå helt av seg selv Endret 30. juni 2007 av volvo240_r Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 hmm.. har ikke cden tilgjengelig her Ingen andre finurlige ting man kan gjøre for å starte installasjonen? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Kan jo maile litt med asus og få ny disk da.. eller mente du at du har den men ikke der du er nå og du må ha den snarest? Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Har cden, men ikke her Lenke til kommentar
apocone Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Det skal gå hvis du trykker F9 når du rebooter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå