sjefen_ Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Mener jeg så en adresse her på forumet en gang som man kunne hente DC hub list fra, slik at man får en liste med flere hub'er som er mer oppdatert. Noen som husker den? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 DC henter automatisk den listen til deg... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 I Dc++ så kan du veldge hvor du henter lista fra, og jeg mener å huske at det skal finnews en som er bedre enn standarden Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 DC henter automatisk den listen til deg...Den henter kun de "offentlige" hub'ene. Mange er skjulte, f.eks snabbhubben. Hvis man går på NTNU er den det klare førstevalget. Dere andre kan desverre bare sikle etter denne.. Vet ikke hvor man finner den listen men er interresert selv i tilfelle jeg ikke finner det jeg vil ha på snabbhubben. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 noen som vil gi meg noen bra 100gb+++ hubber? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå