Kjeksmestern Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg vurderte å anskaffe dette, helt til jeg kom over anmeldelsen hos Gamespot! :!: The Good: Thankfully, no one is forcing you to play this game. The Bad: Entire game is full of bugs, ranging from clipping issues to full-on crashes. Ugly graphics make character faces look like hideous zombies. Easy, short levels do not give the game lasting value. Score: 2/10 If you toss in an array of sound bugs and extremely ugly graphics, you've got an absolutely terrible game on your hands. It's sort of disgusting that Hour of Victory managed to make it through both Midway's QA department and Microsoft's approval process because garbage like this belongs in the gutter--not on shelves. http://www.gamespot.com/xbox360/action/hou...tml?sid=6173411 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 haha xD har prøvd demoen, ikkje akuratt et mesterverk^^ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Dette er slettes ikke sommerens kalkun! Det er femårets kalkun, tydeligvis. Har bare spilt demoen, da så Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Huff ja, ikkje akkurat ein nevneverdig 360 eksklusiv dette her. Demoen var hysterisk dårlig! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hvorfor faen gadd de laga et WWII-spill nå? Rett før 2 kjempe titler slippes. Snakk om å vite hva markedet vil ha.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Spill heller Call of Duty. Til og med Medal of Honor på Game Boy Advance er mer underholdende enn Hour of Victory. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Skulle likt å sett en videoreview av dette spillet. Gamespot pleier å ha sånne morsomme reviewer når spillene er så dårlige. Endret 30. juni 2007 av marius90 Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Skulle likt å sett en videoreview av dette spillet. Gamespot pleier å ha sånne morsomme reviewer når spillene er så dårlige. 8977201[/snapback] Angry Nintendo Nerd !! Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Skulle likt å sett en videoreview av dette spillet. Gamespot pleier å ha sånne morsomme reviewer når spillene er så dårlige. 8977201[/snapback] Angry Nintendo Nerd !! 8977216[/snapback] Han tar ikke for seg nye spill Men ja, han er konge han også. Men videoreviewer fra gamespot pleier å være helt konge når spillene er så dårlige. Se her: Del 1 Del2 Endret 30. juni 2007 av marius90 Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Noen sett GSs 24 review? Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Noen sett GSs 24 review? 8978613[/snapback] Ja, den var f... meg morsom! Fikk meg en god latter der, selv om jeg hadde kjøpt spillet! Var også veldig enig i det de sa om spillet! Men on-topic: Demoen var rett og slett grusom, og jeg spilte vel i 5 min før jeg med god samvittighet skrudde av! Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 SirKenneth16: vent nå litt, du kjøpte spillet? DU KJØPTE SPILLET?! Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 SirKenneth16: vent nå litt, du kjøpte spillet? DU KJØPTE SPILLET?! 8980642[/snapback] Ja, jeg kjøpte 24: The Game, men er VEELDIG fan av den serien! Spillet var middelmådig, men fikk skvist ut noe underholdning fra det! Ikke verdens beste kjøp, men det var egentlig et must for meg.. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Har egentlig midway sluppet noen bra spill i det siste? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Nei, begynner å bli noen år siden Cruis'n USA og Ready 2 Rumble Boxing. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Nok en morsom anmeldelse 8993889[/snapback] One of the lesser known facts about the Nazi forces is their knack for teleportation. In fact, Hour Of Victory is the first source to document this, often surprising you with enemies spawning right in front of your eyes. :!: Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 haha trodde ikke at den skulle få så dårlig karakter :!: Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Akkurat denne behøvde jeg ikke sjekke ut demoen på. Enkelte ganger er det nok å kikke på skjermbilder og videosnutter. Her ver det noe som virkelig ikke stemte. Likte godt COD3, men har gått veldig lei av den tydelige scriptingen. Ser fram til World in Conflict, og har meldt meg på som betatester for PC versjonen Tror allikevel det blir Xbox360 varianten jeg kjøper, da PCen ikke er cutting edge lenger... Endret 6. juli 2007 av Junkers Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Et kassert COD-spill dette. Midway kommer med potensielt gode titler til høsten, så vi får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå