Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp til å koble sammen nettverkskabel.

Anbefalte innlegg

Av diverse grunner straffes jeg av mamma ved å miste internetten på rommet, på ubestemt tid. I går var en elektriker innom og koblet ifra nettverkskabelen som går gjennom veggen fra mitt rom og inn på kontoret der router og alt står. Jeg skrudde opp, og så fort at dette burde være en lett jobb å fikse igjen. Men jeg vet ikke helt hvilken kabel som skal hvor osv, noen som kan hjelpe? Pls skynd dere før hun kommer hjem :p

Bilder:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
f_nettverkm_8391e9d.jpg

f_Bilde001m_875af13.jpg

f_Bilde002m_37f0002.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahh. Jeg bare kuttet av med en kniv og saks jeg. :ermm: For å kutte ned metallet så den blir så kort som den var kan jeg bare klippe med saks da?

Eller må jeg bruke skikkelig utstyr for at det skal virke? Og skal jeg presse de veldig hardt inn i "sporene"? Da jeg gjorde det hørtes det ut som et lite klikk, på noen av de da jeg puttet de inn.

Lenke til kommentar

Skal ikke presse så alt for hardt, og aldri hørt noe klikk selv enda.

Bruker kun krone tang selv, selv om jeg monterte en kontakt med skrugjern og saks for en stund siden. (Hadde glemt igjen krone tanga i den andre buksa....)

Stor fare for å ikke få skikkelig kobling med skrugjern metoden, og det er også en viss fare for at man ødelegger kontakten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...