Kalle er en Rød Klovn Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hei! I august i fjor sendte kjøpte jeg en AMD Duron fra Itbutikke.no. Den virket bare i to uker før den svidde seg selv. Jeg brukte kjølepasta og temeraturen i kabinettet er på rundt 32 grader og med en Termaltake Vulcano 6+ er det da lite trolig at det var min feil at den ble svidd. Så jeg sendte den tilbake til Itbutikke for å få reparert evt. ny prosessor, men det har ikke sjedd. Jeg har ikke hørt et ord fra dem og på track & trace sidene deres står det bare: "Har rykket leverandør for varen retur." De har nå "rykket," (hva nå en det må bety,) vare i retur 10! ganger . Er det noen som har hatt en lignende opplevelse? Hva skal jeg gjøre? Frustrert nerd! 8) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Ta kontakt? De nye reglene sier at du trenger kun vente så og så lenge før du kan forlange ny vare, men jeg vet ikke om den gjelder postordre og når de begynte å gjelde. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå