Eivindbk Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Som tittelen sier lurer jeg på hvordan man kan feste passasjerhjelm på nsr når man ikke har noen bakpå. Den bør jo sitte sånn at den ikke slenger rundt. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Har sett folk som bare har den rundt armen. Hånda inn i hjelmen, og ut visiråpninga. Ikke særlig behagelig da. Eller så kan du jo prøve å feste den til passasjerbøylen, eller på siden av hekken på en eller annen måte. Hilsen din navnebror. Endret 30. juni 2007 av eiv880 Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Har sett folk som bare har den rundt armen. Hånda inn i hjelmen, og ut visiråpninga. Ikke særlig behagelig da. Eller så kan du jo prøve å feste den til passasjerbøylen, eller på siden av hekken på en eller annen måte. Hilsen din navnebror. 8976615[/snapback] Jeg pleier å ha den rundt armen, funker knall det. Men på enkelte hjelmer er visiråpningen litt for trang da, å da kan det være litt ubehagelig Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Henger hakareimen i fothvileren til passasjeren jeg. Da slenger den ikke så mye rundt omkring og det ser ikke så dumt ut. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Henger hakareimen i fothvileren til passasjeren jeg. Da slenger den ikke så mye rundt omkring og det ser ikke så dumt ut. 8978522[/snapback] Jeg og. Sitter knakande godt fast da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå