Bebeluv Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Gidder ikke å lage nytt emne bare for å spørre om dette så gjør det bare her. Er det noen anmeldere her som vet om hvem som distrubuerer Ninja Gaiden Sigma i Norge? Vet at Eidos ikke har kontorer i Norge, så det er ikke dem som gjør det. Vil tro det er Nordisk Film men vil være sikker, fant ingen som visste det 100% av pr-folk 8988857[/snapback] # Distributør: Ubisoft Nordic hva skal du med det egentlig? prøve og nappe ut et eksemplar fra dem før release Lenke til kommentar
master_al Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Gidder ikke å lage nytt emne bare for å spørre om dette så gjør det bare her. Er det noen anmeldere her som vet om hvem som distrubuerer Ninja Gaiden Sigma i Norge? Vet at Eidos ikke har kontorer i Norge, så det er ikke dem som gjør det. Vil tro det er Nordisk Film men vil være sikker, fant ingen som visste det 100% av pr-folk 8988857[/snapback] # Distributør: Ubisoft Nordic hva skal du med det egentlig? prøve og nappe ut et eksemplar fra dem før release 8989710[/snapback] Anmelder spill, og jeg ville vite det slik at jeg kunne vite om jeg ville få anmeldereksemplar Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Meget solid til å være en remake av et tre år gammelt Xbox-spill. Ute på fredag? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Da var Ninja Gaiden i HUS!! God bless videogameplus.ca Endret 3. juli 2007 av EssspeN Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 wow.. allerede.. damn at jeg ikke bestillte for en uke siden Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Hvordan er det med frakt/toll-avgift samt leveringstid fra videogamesplus? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hvordan er det med frakt/toll-avgift samt leveringstid fra videogamesplus? 8999459[/snapback] ingen toll. frakt er 40kr pakken ca. Og leveringstiden er på 3-4 dager. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Skriver de ikke verdien på pakken? Eller må man be dem om å skrive en lavere verdi? I så fall har de jo akseptable priser... Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 De skrived value 20$. Og bytter navn på avsender hver gang samt adresse:p.....Har bestilt en 25+ spill derfra nå og er strålende fornøyd med butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå