Gå til innhold

Ninja Gaiden Sigma - Første skarpskudd traff blink

prebenl

Anbefalte innlegg

Da var Ninja Gaiden Sigma ankommet, og IGN ga det en knallsolid 9.3:

Ninja Gaiden Sigma Review

Det er det beste de har gitt et PS3-spill per dags dato. I tillegg fikk Tom Clanceys Rainbow Six Vegas en veldig god omtale hos Gamespot nylig:

Rainbow Six Reviw

Det ser ut til at spillmarkedet for PS3 er i ferd med å ta seg opp, og det burde ikke være noen grunn til at det skulle stoppe med det første. Med eksklusive titler som Lair, Heavenly Sword, Socom, Ratchet & Clank, Singstar, The eye of judgement, Uncharted, Gran Turismo 5, Final Fantasy XIII og Metal Gear Solid IV på vei, samt GTA IV og Haze multiplattform ser det ut som vi går en lys fremtid i møte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gi meg en del eksklusive nye titler, en prisnedgang og så vill Sonys brødboks komme til meg, hehe...

Kanskje knall for noen som ikke har spilt det beste spillet på forrige generasjon men for meg er dette bare ett stort oppgulp fra Techmo.

Gi meg Ratchet & Clank, ett nytt god of war, ett nyt Jak & Daxter spill så vill nok PS3 finne sin rettmessige plass ved siden av 360 og Wii

Lenke til kommentar

Jeg har spilt gjennom Ninja Gaiden på Xbox, men ser veldig fram til dette spillet! Mest på grunn av den lille spilltørken til PS3, men gleder meg helt klart til å spille gjennom NG med herlig, lekker grafikk :dribble: Noen som vet om dette spillet er mye lengre enn orginalen til Xbox?

Lenke til kommentar

Ninja Gaiden på PS3 ser ut til å støtte 1080p ut fra PS3'n. Hvordan de oppnår oppløsningen veit jeg ikke. Om det rendres 1280x720 og kjøres gjennom software scaler løsningen til PS3 eller om det rendres i 1920x1080. Åkke som. Har prøvd demoen nå, skarpt og fint i 1080p! Men ikke helt min type spill da.

Lenke til kommentar

Ok.. Laster ned Demo nå jeg

fra PSstore asså Dere XP

Sikker bra det

OPS: Fant ut at jeg nesten har brukt opp 20GB av PS3.. Øhh, Det kan ikke stemme da ! Trur ikke det er sant.. Eller kanskje ! har bare 34 sanger, 6 Demo spill og 1 "Film" ?? Kan vel ikke stemme det da??

Lenke til kommentar
Ninja Gaiden på PS3 ser ut til å støtte 1080p ut fra PS3'n. Hvordan de oppnår oppløsningen veit jeg ikke. Om det rendres 1280x720 og kjøres gjennom software scaler løsningen til PS3 eller om det rendres i 1920x1080. Åkke som. Har prøvd demoen nå, skarpt og fint i 1080p! Men ikke helt min type spill da.

8982249[/snapback]

Det blir rendret i native 1080p, 60 fps i.flg. han utvikleren, som kalte de andre tredje-parti-utviklerene for late.. :p

Ikke den flotteste grafikken på PS3, men veldig pent uansett. :)

Lenke til kommentar

8982249[/snapback]

Det blir rendret i native 1080p, 60 fps i.flg. han utvikleren, som kalte de andre tredje-parti-utviklerene for late.. :p

Ikke den flotteste grafikken på PS3, men veldig pent uansett. :)

8982607[/snapback]

Da er det faktisk imponernede. Dog - når man går nærme inntil vegger eller ser ned på bakken, så blir det blurry. (og ja, jeg ser det 1920x1080). Men likevel ser det veldig pent ut. Lover bra!

Lenke til kommentar

åååå Jævlig kult :D

Skal ha meg detta ass XP

Fra en som akkurat har lasta ned Demo

Edit: Irriterer meg at jeg døde mot han gode på slutten der :S

Må begynne helt fra begynelsen, KUNNE ikke save.

Endret av Henrymeen21
Lenke til kommentar
Gi meg Ratchet & Clank, ett nytt god of war, ett nyt Jak & Daxter spill så vill nok PS3 finne sin rettmessige plass ved siden av 360 og Wii

8976682[/snapback]

Jak & Dexter: The Lost Frontier, kommer (sannsynligvis i 2008 siden vi ikke har fått noe media fra spillet ennå), men Sony har tatt patent på navnet, så da regner jeg med det kommer spill også. :)

Ratchet & Clank kommer til høsten.

God of War III, blir nok ikke 2008 tittel, tipper jeg..

Men til gjengjeld så får vi en ny IP i Heavenly Sword, og jeg tror ikke det er en GoW-klone, kamp-systemet på HS virker mye mere avansert. :)

Tror mange kommer til å bli overrasket over det spillet. :)

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som bekymrer meg over at begge de to er porter ifra andre konsoller? Sony burde få rasket fram noe bra og samtidig egenprodusert snart. (men det vet jeg at vil skje ;))

8982670[/snapback]

Ninja Gaiden Sigma er en remake, for å pirke litt. Det vil si at det er nok nytt til at en fan burde vurdere å kjøpe det om igjen. En del nye elementer i spillet.

Nytt materiale blir det mye av i løpet av høsten. Satser på mye kvalitet da.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Gidder ikke å lage nytt emne bare for å spørre om dette så gjør det bare her. Er det noen anmeldere her som vet om hvem som distrubuerer Ninja Gaiden Sigma i Norge? Vet at Eidos ikke har kontorer i Norge, så det er ikke dem som gjør det. Vil tro det er Nordisk Film men vil være sikker, fant ingen som visste det 100% av pr-folk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...