Gå til innhold

nokia n80 eller htc s710i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ihvertfall ikke i tvil... Jeg har aldri vært så fornøyd med en telefon som jeg er med S710.

Men det er litt vanskelig å anbefale på bakgrunn av hvilke behov du har! S710 har ikke 3G, men jeg har ikke savnet 3G ett sekund. Sammenlignet med Series 60 OS synes jeg WM6 er mer oversiktlig og brukervennlig. Når det kommer til mail/sms/kalender/ kontaktbehandlig osv er telefonen overlegent alt jeg har prøvd tidligere (Har jobbet i bransjen i 10 år). Sammen med MS Exchange er telefonen en drøm. Og batterikapasiteten synes jeg er vesentlig bedre en noen Series 60 telefon jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Jeg er ihvertfall ikke i tvil... Jeg har aldri vært så fornøyd med en telefon som jeg er med S710.

Men det er litt vanskelig å anbefale på bakgrunn av hvilke behov du har! S710 har ikke 3G, men jeg har ikke savnet 3G ett sekund. Sammenlignet med Series 60 OS synes jeg WM6 er mer oversiktlig og brukervennlig. Når det kommer til mail/sms/kalender/ kontaktbehandlig osv er telefonen overlegent alt jeg har prøvd tidligere (Har jobbet i bransjen i 10 år). Sammen med MS Exchange er telefonen en drøm. Og batterikapasiteten synes jeg er vesentlig bedre en noen Series 60 telefon jeg har prøvd.

8984892[/snapback]

SymbianOS støtter vel også exchange?

Jeg kan vel (såvidt jeg har forstått) koble meg til både VPN, Exchange, m.m. med E65 til Nokia.

Ellers, har broren min en sånn windows mobil og faren min har en.

Kan si det sånn at de skal begge få seg "vanlige" mobiler igjen.

Faren min har allerede gått til Nokia, broren min skal bytte ut sin også.

Broren min vil ikke selge sin mobil, pga. han mener den er så sucky.

De mener begge at mobilene er for trege, for dårlig lyd+++

Broren min har vel denne:

http://www.mobileshop.no/b2c/productdetail...&group=HH,CD,3G

Og faren min brukte en dyrere modell.

Jeg tror det er de modellene, bare at de heter noe annet da (kjøpt i fillipinene).

Her er Atom utgaven som broren min har:

http://www.seeo2.com/product/XdaAtom/templ...mProductInfo.vm

Anyhow, som sagt: de er begge lite fornøyd med mobilen og de sier begge at windows har ingenting på mobil å gjøre.

Kan godt være det finnes mer stabile windows mobiler, men de mener begge at det er alt for ustabilt og de sier også at ringefunksjonen skulle vært separert fra windows operativsystemet, så man ikke fikk "Lag".

Jeg mener ikke å disse alle dere med windows mobile telefoner, men bare tenkte jeg skulle nevne det to i familien min har erfart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...