Claus3000 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hei. Har pr i dag en stk 360 som jeg tar med meg til arbeidsplassen hver uke(er bare hjemme i helgene). Begynner å bli litt lei av å dra med meg 360`en hver helg så jeg vurderer å kjøpe meg en ekstra 360core til å ha fast på arbeidsplassen. Tenkte da å ta "recover gamertag" på den nye maskinen slik at jeg har samme GT på begge. Går det da greit å samle achievements på to maskiner? Vil bare bruke en HD som jeg tar med meg hver helg. Har dessverre bare mulighet til offline-spilling i ukene. Og hva om jeg kjøper en core fra usa? Blir vel samme greia det? Er klar over soneinndelinga... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Du trenger ikke ta recover gamertag, bare putt på plass HDD'en og alt er klart Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Du trenger ikke ta recover gamertag, bare putt på plass HDD'en og alt er klart 8976214[/snapback] ahh... smart... Da tror jeg det blir en core etter sommerferien. Litt enklere å bare ta med HD`en enn å måtte røske løs hele 360`en med ledninger og strømforsynig hver gang. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Bare ta med deg harddisken ja, skal du ta Recover Gamertag må du slette og laste ned profilen på nytt hver gang du bytter maskin du skal spille på. Det er en smule tungvindt. Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Eller kjøp memory card, litt lettere å ha med seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå