Gå til innhold

60 frames Vs 30 frames per second (360/PS3


kewell79

Anbefalte innlegg

We have confirmed the Xbox 360 versions of Madden NFL 08 (August), All-Pro Football 2K8 (July), and NCAA Football 08 (July) will run at 60 frames per second, whereas the PS3 editions are locked at just 30fps

 

t's worth pointing out that EA's been working on Xbox 360 hardware a full year longer than PS3. With Madden, it's almost understandable, but 2K is having the same issues with All-Pro Football 2K8, a game built from the ground up to be released on both platforms.

 

 

LINK

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

t's worth pointing out that EA's been working on Xbox 360 hardware a full year longer than PS3. With Madden, it's almost understandable, but 2K is having the same issues with All-Pro Football 2K8, a game built from the ground up to be released on both platforms.

LINK

8976122[/snapback]

Jeg syns det også er et poeng å se til markedsandelene; noe som gjerne styrer budsjettene.

Lenke til kommentar

Jeg vil tippe EA fortsatt ikke bruker de sju Cell-kjernene, men kun den ene PowerPC-coren. Altså bare utnytter bare en brøkdel av systemet.

 

Ettersom PS3 er vanskeligere å programmere vil man nok se en rekke mulitplattformspill komme dårligst ut på PS3. Skal man dømme kraften til PS3 får man heller se på eksklusive spill som Heavenly Sword og MGS4 i første omgang.

Lenke til kommentar

Mye vanskeligere å sammenligne ulike spill.. Så, det vil sikkert ikke folk gjøre noe særlig.. Men, man hopper jo av glede såvidt et spill ser knøttlitt bedre ut på 360 her..

 

Men, er som det blir sagt.. PS3 er i startfasen.. og, vil garantert bli bedre også på multiplatform.. om den ikke blir bedre enn 360, vil den nok iallefall være helt lik.. Virker ikke som om folk tenker på at Ps3 faktisk er vanskeligere å programmere til..

 

(tror det faktisk er første gang jeg er så vennlig mot Ps3..)

Lenke til kommentar
Kanskje det tar lenger tid å lage spill som bruker 100% av PS3 og jo lenger man venter med å selge et spill jo mer penger går man glipp av. Kanskje det har en sammenheng.

8979347[/snapback]

nettopp. Derfor kommer Wii til å tjene ganske godt med at det kommer MANGE spill til den konsollen grunnet at hardwaren er så "gammel" og godt kjent for utviklerene, De kan lett spy ut et spill i halvåret hvis de legger seg midt på lista.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er lite interessant alle disse unnskyldningene - utviklerne gidder ikke, de greier ikke, Microsoft/Onkel Bill har betalt, - eller den beste - utviklerne er redde for å utnytte kraften bla...bla...bla... fasiten er jo den samme. Det er jo uinteressant i en slik sammenheng hva PS3 teorietisk klarer hvis vi ikke får se det. Og det er trist hvis det fortsetter slik. PS3 eierne fortjener bedre selvfølgelig.

 

Men man kan spørre seg - hvor klokt var det av Sony og satse på en teknologi som krever så mye tilpasning og nytt i utviklingsmetodene at spillstudioene, som stadig presses på tid og penger - ikke rekker eller kan legge så mye ressurser inn i spillutviklingen, at PS3 får fram sitt teorietiske potensiale!

 

Jeg er selvfølgelig like spent som dere andre hva PS3'n får fram om en par år. Og det kan vel bare bli bedre. Men samtidig er da utviklerne også enda bedre kjent med 360 og Microsoft langt inne i utviklingen av sin neste konsoll.(Noe sikkert Sony også er).

 

Jeg tør påstå jeg er glad jeg er av de som har begge i denne situasjonen her, altså både 360 og PS3. Og de som er fanboy av den ene eller andre og derfor ikke vil invistere i det andre merket går virkelig glipp av mange fantastiske spill bare pga sin egen idioti. Er det av økonomiske hensyn, så er et jo 100% forståelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...