Exclusive Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Enda et Pondus blad uten EON!? Og fortsatt ingen forklaring!? Hva er det som sjer? Pondus bladene blir ikke det samme uten EON Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 dette lurer jeg på også....virker som det er litt turbulens mellom pondus og lauvik om dagen, om du tolker de lederne som ble skrivi i et par av de forrige pondus bladene. jeg håper de fikser eventuelle problemer og kommer sterkt tilbake Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Hvis Frode og Lars krangler burde ikke det gå utover de som kjøper bladet. Nå må de sjerpe seg! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Eon var bra, men har blitt så repetitivt de siste åra at det kanskje er på tide for Lauvik å utvikle et nytt konsept. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Eon er genialt, og I want moar! Får håpe det blir etter hvert. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Å hate Eon blir som å hate Simpson. Det er diverse andre drittstriper som f.eks radio Gaga som ikke burde ha vært i Pondus Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 radio gaga er vel ikke så halvgæærn, men den andre med de damene er søppel synes jeg. favoritt seriene mine er pondus, eon, m og reservatet. hadde disse kommet i et blad samlet, så hadde jeg vært overlykkelig Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det har ikke vært EON i M heller på en stund. Lauvik burde hatt egent blad. Makan til gode serier han lager! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Hvis Frode og Lars krangler burde ikke det gå utover de som kjøper bladet. Nå må de sjerpe seg! 8978386[/snapback] Tviler på at det er de to som krangler, er nok heller forlaget og Lars. Endret 3. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 sommerferie ? kan være han har tatt seg en ferie Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Da pleier de og bruke eldere striper i bladet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Eg og har reagert på dette, EON er jo eit av høgdepunkta i bladet, vart veldig skuffa når den ikkje dukka opp andre bladet på rad. Har samtidig fjerna eit par innlegg som ikkje har hatt noko med emnet å gjere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå