levlex Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (Amobil/New York) Her er det Apple kaller en mobil revolusjon. Se sammenligning med N95 og P990i. Men foreløpig er det bare se, men ikke røre. Les mer Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Ellers skal Apple også ha ros for å ha laget en design - som i det minste skiller seg ut, og som mange vil si er svært stilfull. Kaller man det ikke "et design"? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) OT: design, design m1 (utt desai>n; gj eng. fra fr, opph lat., av de- og signum 'tegn') formgivning, særlig av industrivarer og brukskunst; modelltegning møbler med ny d- / tekanne med god d- / norsk d- http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o....cgi?OPP=design Endret 30. juni 2007 av mandela Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) OT: design, design m1 (utt desai>n; gj eng. fra fr, opph lat., av de- og signum 'tegn') formgivning, særlig av industrivarer og brukskunst; modelltegning møbler med ny d- / tekanne med god d- / norsk d-http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o....cgi?OPP=design 8977518[/snapback] For mange forkortelser for at det skal si meg noe.. Endret 30. juni 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Litt få bilder. Og hvorfor bare se (sto kanskje i artikkelen, men fikk ikke med meg). Synd denne kanskje ikke kommer til Norge. Kunne godt tenkt meg å fått andre til å kjøpe den. Selv hadde jeg kjøpt iPhone v2 Endret 1. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Et design - designet En design - designen. Un design - le design. Edit: Ellers gleder jeg meg til å se en skikkelig norsk test av telefonen. Her kan amobil skyte gullfuglen. Endret 30. juni 2007 av Dimanche Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Hvorfor i pokker er dere så nøye på emnetittel når dere selv slurver noe så sinnssykt? edit: Så nå at det sikkert blir generert automatisk ifra overskriften i artikkelen, men likevel. Nydelig telefon ja med super skjerm, men jeg kjøper ikke telefon kun etter utseende så ikke noe for meg. Endret 30. juni 2007 av freddy85 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Vær så vennlig. Ikke gå inn på Diskuter artikler-delen om du ikke tåler sånt. Spamming kalles det du kommer med. 8977666[/snapback] Nå skal jeg ikke kommentere ditt språk her :!: , jeg bare minner om noen regler som forumet har satt opp. batteriet kan ikke byttes av eieren, noen andre telefoner som er slik bygd? http://www.anandtech.com/mac/showdoc.aspx?i=3026&p=2 Endret 30. juni 2007 av mandela Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Vær så vennlig. Ikke gå inn på Diskuter artikler-delen om du ikke tåler sånt. Spamming kalles det du kommer med. 8977666[/snapback] Nå skal jeg ikke kommentere ditt språk her :!: , jeg bare minner om noen regler som forumet har satt opp.8977863[/snapback] For å dra det ytterligere off-topic, hva er galt med språket mitt? Lenke til kommentar
flippant Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) "Et design" er grammatisk riktig, men uten å ri videre på rettskrivningshesten må jeg bare nevne at å lage en nyhetssak av at iPhone er lansert i New York/USA og at noen har sett på - og eier - den knapt nok har noen nyhetsverdi i seg selv. Om dere vil skrive en interessant artikkel om denne telefonen tror jeg noen av dere må gå grundig gjennom den. Rykter og tredjehåndserfaringer er så lite nyhetsverdige at det nesten er parodisk; dessuten vil ikke iPhone være tilgjengelig her i det Kalde Nord før i 2008(?), så haussing er rett og slett nyttesløst. Endret 30. juni 2007 av flippant Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Dette er mer enn skryteartikkel som ikke gir oss lesere en dritt. Hold slikt for dere selv, og post heller artikler når dere har noe å gi oss. Dere har nettopp kastet bort 2 minutter av livet mit. For dere som vil ha skikkelige iPhone-relaterte nyheter, sjekk ut Engadget.com. Der har de videoer av feite animasjon i iPhone, en FAQ satt opp og mange bilder. Nyttige ting altså, i forhold til dette. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 'Blant disse finner vi blant annet mangel på MMS, støtte for videoopptak og støtte for trådløs stereo-lyd.' Hmm, men i specs lista står det jo videooptak..? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 'Blant disse finner vi blant annet mangel på MMS, støtte for videoopptak og støtte for trådløs stereo-lyd.' Hmm, men i specs lista står det jo videooptak..? 8979659[/snapback] Skriveleif i listen over spesifikasjoner, den har ikke videopptak. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Oppløsning på halvparten av en gammel skjerm? 640x480 er vel heller en forhistorisk skjerm. Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Oppløsning på halvparten av en gammel skjerm? 640x480 er vel heller en forhistorisk skjerm. 8982024[/snapback] Dårlig sammenligning der ja. Burde nevnt PPI eller noe sånt, giddet vel ikke regne det om. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 for å være helt ærlig, "her er den" er virkelig ikke en god overskrift på en forumpost, selv om det er fra en artikkel. den sier absolutt ingenting om hva som er inne i tråden. vanligvis stenges tråder med så dårlige nanv. Bare nevner det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg