Gå til innhold

Godkjenning av C2D-Pc <11k. [KJØPT]

Anbefalte innlegg

Hei!

No, etter sommaren, ein gong, tenkte eg at eg skulle kjøpe meg pc. Eg bruker pcen til mykje, alt i frå Openoffice og programmering, til spel. Eg syns og det er greit (og behaglig) med ein 20" skjerm. Difor må eg ha eit godt skjermkort. Det vert så absolutt ikkje aktuelt å betale meir enn 10000kr med frakt, eg vil helst halde meg under. Eg vel E4300 og P5N-E SLI og gode ram-brikker fordi eg skal overklokke. Grunna budsjett, så går eg for stock-kjølar, men det er jo slik ein kjøpar seinare. :)

Lian li har eit fint kabinett, og eg kunne tenkje meg å gå for dette, om ingen har noko som er betre, og evt. billigare. Eg er klar over at det er dyrt, men eg går ut frå at ein må betale for kvaliteten og utsjånaden. Kom gjerne med tips ang. dette, eg kunne faktisk tenkje meg å ta eit billig kabbinett no, og så kjøpe lian li-kabinettet seinare, om eg føler at billig-kabinettet vert for dårleg. Det er vel ikkje så vanskeleg å bytte kabinett, går eg ut frå. Om det vert for dyrt, kan eg kutte ut lian li kabinettet og PSUen, og gå for dette i staden: Kabinett + PSU

Her, er link til handleliste, og det er godt mogleg eg handlar frå SHG. Dei har alt utanom kabinettet. Det står at dei ikkje har HK, men dei har det, berre at det ikkje er registrert i prisguiden.

http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=46301

Nokon som kan kome med tilbakemeldingar på oppsettet mitt? Er er svært open for forslag! :) Eg har mest lyst til å kome litt meir ned mot 9k, om de forstår.

PS: Vitale delar, som HK, RAM, GPU og CPU er ikkje delar eg kjem til å bytte ut med det fyrste, det er berre kjølar og kabinett som evt. er aktuelt.

FORSLAG?

PS: Pcen vert brukt til AOC.

PCEN ER KJØPT!

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du bør i værtfall oc cpu'en for og få den til og henge litt mere med ( dette var jo sikkert tanken)

satt nettopp opp et oppsett for en annen dud, så du kan jo kanksje ta utgangspunkt i det og endre litt ,

viss du dropper cpu kjølern , og bytter 8800gts 320 til 640 og adder skjermen din hender man på ca 10000kr , og da får du en e6600 og leke med i stedet:) , klokk den til ca 3200-3600mhz og du har et knakende godt system.

handlevong.

Endret av Nokia_dell
Lenke til kommentar

oja , sorry , respons skal bli :D har de brikken jeg og i 1gig verson , 2*512, de klokker ikke langt for meg i værftall , hadde de på 845mhz eller no 2,1V og 5-5-5-18, kom ikke lenger , det var med max klokk av cpu og tror jeg , har ikke prøvd og klokke de så langt egentlig ,

men kanskje kjøpe noe cl4 brikker i stedet, geil brikkene er jo gode for ca 1000mhz,

eller ser det bra ut ! lian li kabinett er digg! greit hk ,

40a i psu . er vel nok , men tror nok ikek det hadde skadet med litt mer power for og få max stabilitet!

ellers bra oppsett , kjøp deg en skikkelig kjøler og , for kjøler du får med den cpu er vel bare aluminum, og ikke kobber kjerne.

Lenke til kommentar

Du har gjort ett godt valg når det gjelder PSU. ;) Hardware.no var veldig fornøyd med denne når det gjaldt spenninger og støynivå.

640mb på gpu er MYE. Har samme kort som deg, bare pov, funker som bare juling!

Så dette blir ett bra oppsett, kjøp noen billige vifter så du får god luftflyt. Da kan du kanskje klokke cpu'en litt med stock vifte. C2D E4xxx blir jo ikke så varm.

CPU er vel eneste flaskehals.

Lenke til kommentar

Takk for svar! :)

Eit spørsmål som kanskje nokon kan svare på; er det to 120mm-vifter i kabinettet? Eg har lest at det går an å montere ei 80mm-vifte i taket, og det vurderar eg. Men først, så må eg få vite om det fylgjer med to 120mm-vifter.

Ja, eg skal ha ekstra CPU-vifte, og eg skal klokke han, slik at han ikkje vert ein flaskehals.

Andre ting eg burde endre på? Skal sjå litt på RAM-brikker, men eg kan ikkje love at eg kjøper andre enn dei eg har valt. Dei er trass alt PC6400.

Lenke til kommentar

No reiser eg på ferie, men eg kjem tilbake om litt under ei veke, rundt fredag, laurdag. Om nokon kan svare på det siste spørsmålet, samt kome med generell respons på oppsettet, så hadde det vore fint. Fylgjer det med 120mm vifter?

Lenke til kommentar

Hvis du er ute etter ett kabinett med mange vifter er Antec Nine Hundred veien å gå. ;)

To 120mm i front, en 120mm vifte bak og en 200mm vifte i topp. Alle disse viftene følger med som standard, og det er plass til en 80mm vifte i sidedøren. Alle viftene er koblet til en viftestyring der du kan velge mellom lite, middels og max støy/hastighet. Jeg personlig liker utseende, vet ikke med deg. Prisen er også veldig hyggelig sammenlignet med kvaliteten.

edit: HER er en test, av den "kule" 3dgameman. :p

Endret av siindre
Lenke til kommentar

Vert det ikkje litt mykje "knot", sidan eg må sitje å justere på dei viftene i eitt sett? Kunne heller tenkje meg automatisk viftestyring, slik at dei er på når det er bruk for. Det vert vel veldig mykje bråk når ein har så mange vifter?

Er det ei svingdør i front som ein må ta opp for å nå inn til cdd?

PS: Eg er avstandsforelska i det Lian LI-kabinettet, men eg kan godt like andre ting og.

No såg eg eit par bilete av det kabinettet, og det var jo kjempefint! :)

Endret av Arne
Lenke til kommentar

Jeg har nok ikke kabinettet, men skal kjøpe det når lommeboken tillater det. ;)

På den testen, så høres det ut som "3dgameman" trykker på en knapp for å regulere hastigheten til ALLE 4 viftene. Ganske enkelt tipper jeg.

Lenke til kommentar

Oki! :)

Trur eg går for det ja. Då prøver eg å gjere det slik at eg kjøper det frå to nettbutikkar. Det er kun ein del som ikkje er på lager, og det er GEiL-minnet, men det gjer ikkje noko, for i overimorgon, reiser eg på ferie, og eg kjem ikkje tilbake før om 1,5-2 veker. Eg har lagt ved bilete frå dei ulike sjappene. Eg betaler med postoppkrav, så det vert jo litt dyrare, men eg føretrekker å betale når eg ser varene, sidan det er snakk om så mykje pengar. :)

Shg.no:

post-91359-1183741569_thumb.jpg

Amentio.no:

post-91359-1183741578_thumb.jpg

Kva synst de? Eg kjøper i kveld eller i morgon, det er vel likegyldig, sidan dei ikkje sender det før enn på måndag uansett. :(

Flott oppsett, eller kva, folkens? :)

Lenke til kommentar

Folkens, denne dagen er historisk! :)

Arne har gjort sitt fyrste pc-kjøp, og han skal byggje sjølv!

Han betalte rundt 11k, og gledar seg som ein unge!!

Pcen eg har kjøpt:

OMGPwnerLinkLol1111oneone

I tillegg har eg eit Logitech-classic-tastatur og ei Razer Diamondback! Dette lover bra!

PS: Harddisken eg kjøpte fann eg ikkje i prisguiden, men eg la til ei harddisk med liknande spesifikasjonar og same merke/pris.

Endret av Arne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...