Ethernet Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hei! Jeg skal prøve å starte iPoden min (nano) i disk mode, men det fungerer veldig dårlig.. Jeg gjennoppbygde iPoden, og ser på Ipoden at det kommen en Apple logo, med en progressbar under, siden den restartet eller noe sånt. Hvis jeg holder Center+Play da, så fungerer det. men det fungerer ikke når jeg prøver å resterte den og holde center+Play når jeg ser Apple logoen etter det. Da kommer jeg bare inn på "velg språk" Er det noen som vet hvordan jeg kan komme inn? Takk Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Du skl ikke gjøre noe med den siden den baren kommer. Den gjør seg bare ferdig med den gjennoppbygninen du nettopp hadde gjort. Bare la den ligge i fred og strate opp selv. Kunne koble den til pcen også da. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Les spørsmålet mitt Board HVORDAN kommer jeg inn i Disk Mode, spurte jeg om. Jeg fant det ut, man må bare være veldig rask med å trykke inn Center+Play etter restart, så går det fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå