Jarli Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Satt nå nettopp og spillte Day of Defeat. Fikk da det problemet som dere ser på bildet. Tenkte ikke så mye over det siden det har skjedd før. Jeg gikk ut av spillet og så inn igjen. Det samme skjedde igjen. Så prøvde jeg å restarte pc'en. Det samme skjedde fortsatt. (Det har også skjedd i andre spill). Lurer derfor på om det har noe med skjermkortet å gjøre? rf.bmp Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 hæ? ser ikke noe fiende jeg hva mener du er galt? ser ut som alt er normalt for meg... test med et annet spill... sikkert bare en bug i spillet.. hadde det vert noe galt med skjermkorte hadde det antagelig vert 2 bilder på samme skerm av det samme vis du skjønner... åssen skjermkort har du? Lenke til kommentar
Jarli Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Jo det er en fiende. (Har et Asus Radeon 9600se) Lenke til kommentar
operg Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Prøv en annen versjon av driverne. Hadde det samme problemet med ett 7600GT. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 ja du som har ati, er det vikti å få di nyeste driverene, Lenke til kommentar
Jarli Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Er det noen som kan gi meg en link til et sted hvor jeg kan laste ned driverne? Driver til ATI radeon 9600se family. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hvis du har XP, er vel dette det rette stedet (?) http://ati.amd.com/support/drivers/xp/radeonx-xp.html Lenke til kommentar
Jarli Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Okei, tusen takk. Kult bilde foresten (Zelda forever!" ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå