Gå til innhold

Minnekortet vises ikke. Hva kan jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Hei,

jeg kjøpte meg et Kingston MiniSD-kort på 2 GB som jeg skulle bruke med min Qtek 8310. Det virket helt fint til jeg begynte å legge musikk inn på det. Jeg kom til ganske nøyaktig 1 GB, før PCen gav meg en feilmelding om at enheten ikke var klar. Siden da har jeg ikke klart å komme inn på minnekortet; verken med PC, telefon og kortleser i printeren.

 

Jeg brukte de medfølgende adapterene (USB -> SD-kort + SD-kort -> MiniSD) da jeg sendte over filene.

 

Hva kan jeg gjøre for å begynne å bruke det? Det skulle vel ikke ha vært noen problemer med å ha mer enn 1 GB på et 2 GB-kort? :hmm:

 

Takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sjekk spec sidene for telefonen for og se om det er noen maks grense.

 

Men som du sier, ingen enheter får tilgang til kortet så virker det defekte, prøv eventuelt og se om du får formatert det på noe sett.

 

Funker telefonen eller de andre enhetene med noe anet minnekort, så erre 2GB kortet som feiler.

 

 

5 års reklamasjons rett FTW.

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
sjekk spec sidene for telefonen for og se om det er noen maks grense.

8975744[/snapback]

Jeg sjekket rundt på nettet før jeg kjøpte det og så at telefonen skulle funke greit med 2 GB, men at det kunne få problemer med 4 GB..

Men som du sier, ingen enheter får tilgang til kortet så virker det defekte, prøv eventuelt og se om du får formatert det på noe sett.

8975744[/snapback]

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å formatere det hvis det ikke blir funnet av noen av enhetene mine :hmm:

5 års reklamasjons rett FTW.

8975744[/snapback]

Jeg får ta kontakt med selgeren og håpe det går i boks ;) Kjøpte det på eBay btw, så jeg er litt i tvil :roll:

Endret av morra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...