Gå til innhold

Hva betyr INNEN 1. juli? (Samordna opptak)

jonsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Posten har ingenting med dette å gjøre. Denne endringen skjer over internett, via Samordna opptak sitt system, så da er det ikke rom for tolkning.

8975637[/snapback]

innen betyr vel omtrent det samme som før, hvis jeg ikke har glemt norsken min helt.

Lenke til kommentar
Feil, det betyr senest 30 juni kl 23.59

8978586[/snapback]

I og med at jeg har arbeidet med opptak av studenter siden 1998 så tror jeg at jeg kan stå inne for at vi tillater omprioriteringer til og med 1. juli. :!:

I tillegg skal alle som abonnerer på SMS-ene våre ha fått følgende melding:

"Vil du omprioritere studieønskene du har søkt? Gå til din nettsøknad på www.samordnaopptak.no. Frist 1. JULI"

Frist i denne sammenhengen innebærer altså at søkerne kan gjøre det i løpet av 1. juli.

Endret av swanky
Lenke til kommentar

Feil, det betyr senest 30 juni kl 23.59

8978586[/snapback]

I og med at jeg har arbeidet med opptak av studenter siden 1998 så tror jeg at jeg kan stå inne for at vi tillater omprioriteringer til og med 1. juli. :!:

8979265[/snapback]

Greit nok at det er det som blir praktisert, men innen første juli betyr allikevel før første juli.

Lenke til kommentar

Fristen for å legge til nye ønsker het jo INNEN 15 April, og da var fristen 15 April kl 14.00.

Vil tro de praktiserer samme ordning også med denne fristen.

Men nå som klokken er 15.06 er løpet kjørt uansett, så jeg håper du rakk å omprioritere slik du ville ;)

Lenke til kommentar
  • 11 år senere...
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...