mau5trap Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Howdy. Jeg og 3 kompiser drar 2 uker til Hellas på mandag. Flybilettene våre var drittbillige (takk til Kilroy travel ), men de er på mildt sagt ugunstige tidspunkter. Flyet vårt til Paris, hvor vi mellomlander, går kl. 06.50 fra Gardermoen. Men første flybuss og flytog er ikke fremme før ca. kl. 05.15. Det er tidlig på morgenen, så kan umulig være alt for mye aktivitet på Gardermoen, men vil ikke ta noen unødvendig sjangse. Prøvde å ta kontakt med Air France og forhøre meg, men de har selvfølgelig stengt kontoret. Andre muligheter er å ta flybussen som går litt over midnatt og sitte å vente i over 6 timer på flyplassen. Jeg har ikke lyst til å vente på Gardermoen, da vi allerede må vente nesten 10 timer i Paris på neste fly, og i fra Athen må vi ta båt i 5 timer. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Tiden burde holde i massevis på Gardermoen. Å reise via Paris høres veldig omstendig og slitsomt ut, i alle fall om Athen ikke er en del av reisemålet. -Om Athen er en del av reisemålet så bør dere vite at det er helebølge der og at de har stengt Akropolis for å slippe besvimende turister. Er usikker på når de åpner igjen. -Om dere ikke skal se Athen vil dere uansett ha problemer med å rekke ned til Pireus for å ta båten samme kveld. Det blir da overnatting i Athen og det vil det antegelig bli på hjemturen også. Totalt med overnattinger og båttur ville det antagelig lønnet seg å fly rett dit dere skal. Det er ofte restplasser med kun fly til greske øyer for 5-6-700,-. Sjekk også at dere skal reise fra og til samme flyplass i Paris. Dere vil antagelig oppleve mye uansett. Husk å ta med en rull dopapir og kjøp inn flasker med vann hver gang dere har mulighet. Endret 30. juni 2007 av robertaas Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 I og med at det er sommerferie bør man være ute i god tid uansett tidspunkt. Jeg snakket med noen venner som hadde reist med et fly som gikk rundt 06:30 en mandagsmorgen for et par uker siden, og det hadde vært kjempemange folk der. Det er jo ikke garantert at det er mange der når dere skal dra, men det er greit å være forberedt. Mest sannsynlig holder nok halvannen time, men om det blir mindre tid enn det får man kanskje hastverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå